6 Aydır spor yapıyorum sırtım olmuş mu? Fotograflı?

Bazı arkadaşlar spor yapmadığım halde bende de o kadar var demişti fotoyu biraz uzaktan cekmiştim spor yapmadığı halde bende daha cok var diyen arkadaşlar fotograflarını atsınlar bir bana. Toz falan kullanmıyorum 1-5 yıla kadar istediğim gibi olur muyum?
6 Aydır spor yapıyorum sırtım olmuş mu? Fotograflı?

Güncellemeler:
gncl
gncl..

0|0
5|7

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • kimseyi dinleme kardeşim devam et ama 3 ay sonra bir ilerleme göremezsin bunuda söyleyim istediğin kadar doğal beslen sadece olacağı fit olacaktır çünkü sen tavuğu 3 saat de sindirirsin whey 30 dk da sindirilir onun için bir süre sonra protein tozu kullanmalısın

    0|1
    0|0
    • Ya doğru diyorsun da bırakınca protein tozunu sivilceler doluyomus cokmus zararı ya

    • kardeşim atacağım linki iyi izle adam beyne bile faydalı olduğunu söylüyor kimi cahillerin birşeyleri beceremediklerin den suçlamasıdır herkes de farklı sonuçları çıkarır herkesin dna sı bir değil çünkü bırakınca olacağı sadece erime olacakdır küçüklürsün mesela 70 kilosun seni sadece kas yüklemesi olarak 75 kiloya çıkardı diyelim bıraktığında 70 e düşersin sarkma falan oluyor diyenler de var o sarkmalar profesyonellerde olur sadece anlatabildiysem ne mutlu bana
      https://www.youtube.com/watch?v=LyBvuIXhcnI

    • saolsın kardeşim düşüncelerin için doğru diyorsun bakıyorum sımdı videoya

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 6

  • of bal dök yala

    1|1
    0|0
  • Biraz ön omuza da dikkat et. Sırt kötü değil, zaten 6 ayda pek bir şey beklemeye gerek yok. Isterse deadlift yapmaya başla, sırtta fark yaratır.

    0|1
    0|0
    • Hocam o deadlift dediğin şey ne peki ben terimlerle cok iyi değil aramda?

    • Hepsini Göster
    • Deadlifte söyle nereni istiyorsan oranı çalıştırsın :D

    • saolsın :D :D

  • İlerleme var. Ama düzenli beslen ve uyu. Uygun miktarda ve uygun markada protein (ör:whey) kullanmanı öneririm.

    0|1
    0|0
    • Aynen kardeşim benim bir iddam yok zaten cok iyi falan demiyorum eksiğim cok ama gelipte bana ben spor yapmıyorum bende daha cok var demesinler yarım akıllarıyla laf olsun diye eleştirmeye kalkana sinirleniyorum benim verdiğim emeği bilseler yaptıgım diyetleri pişman olurlar dediklerine. Ya ama kullandıktan sonra cok sivilce cıkarıyormus o bırakınca

    • Hayır kardeşim öyle değil kullanabilirsin. Bende spora başlayacağımda ama kilo problemim var. En az 10 kilo almam şart buda imkansız gibi. Kimseye fikir verme azimle çalış derim. :)

    • Ben eskiden de gittim bir ara ve bir ayda on kilo aldım spora gidince yağ falan yersen direk kilo alıyorsun normalde alamazdım bende bir gitmiştim baya almıştım spor andırıyor aslında

  • Omuzlar kanatlar iyi durumda aynen devam :D

    0|1
    0|0
  • 6 ayda bence çok az

    0|1
    0|0
    • Olabilir cok kilolu değilim bide 6 ayda az değil normal salonda gördüklerinin hepsi ilac kullandıgı için 6 ayda öküz gibi oluyorlsr normali 2 yıl imiş

    • Hepsini Göster
    • hacı beslenme şart bence bırakıp başlama sürekli kaslara cok büyük zararı varmış

    • Amaan kim takar

  • Olmuş bro

    0|1
    0|0
Yükleniyor...