Sınıftaki en yakın arkadaşım beni sattı

sınıfta çok yakın olduğm bir arkadaşm var aslnda arkadaş olalı 2 ay falan oldu onun öncedn sınıfta bir arkadası vardı tabi o zamanlar onunla samimi değildk sonra o başka yere taşınınca onla aramz düzeldi kaynaştk falan işte. sonra bugun o giden kız ziyarete gelmş sınıfa tabi o gelince bu arkadaşm dediğim kişi beni hemen sattı. ikimz oturmamıza rağmen daha ben sınıfa gelmedn yanına oturtmş kızı .bende başka yere geçtm konuşmadm falan bidahada onunla konuşmayı düşünmüyorm ama yarın gidince ben nereye oturucam sınıfta herkes yanındakiyle oturuyo boş sıra yok bir tane var ondada bir kız oturuyo ve yanında kimsenin oturmasını pek istemiyor gibi yani hep tek oturuyor ben şimdi yarın gidipte yine eskisi gibi onun yanınamı oturcam ve aynı zamanda küs kalıcam ? ne yapıyım lütfen samimi cevaplar verin

Güncellemeler:
şimdi o gelen kız gitti ziyarete gelmş zaten 1 günlüğüne
sıra için küsülmez falan diyenler olmş onun için değil beni sattı resmen ya yüzüme bile bakmadı o gün hep o kızla takıldı hiç konuşmadı benmle o yüzden küsüyorm yoksa sıra için küsücek değilim

0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • sınıfta bir düzen varsa valla çık orada ben oturuyordum diyeceksin başka çare yok.aynısı benim de başıma gelmişti.

    1|0
    0|0
    • bence yanına kimseyi istemeyen kzıın yanına asla oturma.çekilmiyo onlar.eski arkadaşınla barışırsın zaten küs küs birkaç gün takıl bence.barışmazsanız da o sorunlu kızdan iyidir.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bi sıra kavgamız eksikti =)9 Boş yere otur sende babasının sırası değil ya,arkadaşınla bu yüzden konuşmamazlık etme.

    0|0
    0|0
  • barismaya calis dost hemen bulunmaz aff et sen onu ama sögle birdaha olmasin dee

    1|0
    1|0
  • Lise yıllarımı hatırlattın ama bizde hiç böyle şeyler olmazdı :) Heryer herkesindi :) Şu kız kompleksleriniz yokmu bir gün sizi öldürecek :) Bence git o tek oturan kişinin yanına otur... Gelip senden özür dileyene kadar da o kişi ile konuşma..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • ıyyy böyle cocuklukları özlemisim :)sıra için küsülür mu

    0|0
    1|0
    • sıra için değil beni sattı yüzüme bile bakmadı o gün hep onla gezdi o yüzden

    • Hepsini Göster
    • o gelen kızla zaten aramz iyi değil oda bilerek yaptı yinede saol canım

    • canım o zamn sınıf öğretmeninle görus sana bir sıra ayarlasn canınıda sıkma zamnla bu gunlere guleceksn :)

  • pislik kiz!

    0|0
    0|0
Yükleniyor...