Xavi; Messi'yi Ronaldo'dan daha iyi yapan özelliğin zeka olduğunu söyledi. Sizce haklı mı?

Xavi,"Futbolda iki farklı nokta vardır:fiziksel güç ve zeka. Ronaldo, fiziksel olarak oldukça güçlü bir oyuncu ancak Messi fiziksel gücünün yanı sıra zeki de biri. Bu da Messi'yi daha iyi yapıyor"ifadelerini kullandı.
Dünyada'ki en iyi futbolcu size göre Messi'mi yoksa Ronaldo'mu.


0|1
4|53

En İyi Erkek Görüşü

  • doğru söylemiş ek olarak ta ronalda direk golü düşünen messi ise paslarla gidip altı pas içinde bitirici vuruşu yapıp gol yapan oyuncu şunu söylemek gerekirse kıyaslanacak oyuncular değil

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 52

  • Futbolda zeka büyük farktır.. Bence ronaldo messiye göre daha yetenekli ama zeka ve oyun akışında messi öne geçiyor..

    Xavi doğru söylemiş..

    2|0
    0|0
  • En iyi futbolcu seyircisini veli nimet bilerek Allahın verdiği yeteneği tevazu ile uygulayan kişidir ben bunu bilirim Metin Oktay gibi.. Keşke şimdi oynuyor olsa idi.

    1|0
    0|0
  • Biz cr7 ciyiz. Ronaldo daha iyi bir "futbolcu" , kendi fiziginde biri icin maximum saglam, maximum hirsli kazanmak istiyo arti olarak takimini seviyo, ogluna cok duskun onuda sportif yetistiriyo, topluma karsi duyarli ozellikle musluman ve afrikada ki zulum goren cocuklara toplumlara cok yardim etti. Daha halktan biri. Messiye gelcek olursak daha zeki denemez daha hizli oldugu icin ve Barcelona gibi pas oranlari hizi ile zirve yapan bir takimda oynadigi icin, o takimda ki oyun tarzina gore oynamak zorunda. Daha atik seri dusunmek zorunda. Fizigide musait uzun degil yapilida degil oyle, zaten cok yetenekli adam farkini ortaya koyuyo. Bu acidan daha iyi evet ama futbolcu daha genel bir kelime o yuzden daha iyi futbolcu asla degil Ronaldodan.

    1|0
    0|0
  • Messi de fiziksel nasıl bir güç var onu açıklasın önce 😉😉 ve ronaldo nun güç sınırları diye mi nebir video var onu izle sonra. Ne kadar sıçrayabildiği, karanlıkta bile topa yükselip ıska geçmediğini ve füze gibi şutları yanı sıra rüzgardan biraz hızlı deparını 😂😂 neyse bu video cevap olacaktır 😉https://m. youtube. com/watch? v=7aYvEkAMMYc

    2|0
    0|0
  • Messi otistik birisi çok sevdiği birşeye çok odaklanıyor oyüzden bukadar iyi.
    Quaresmada ronaldo düzeyinde yetenekli ama gençliğinde disiplinsizlikten dolayı böyle kaldı
    Zidane'da bu konuya değiniyor Guti gördüğüm en iyi futbolculardan çünkü o gördüğüm tüm futbolculardan daha zeki

    1|1
    0|0
  • Zeka değil de adam kayirmaca diyebiliriz. Barca kardeşliği

    1|0
    0|0
  • Ronaldo luiz nazario de lima ve diğerleri tabisi

    #EnGüzelYerimKalbim

    1|0
    0|0
  • Bana göre Ronaldo

    1|0
    0|0
  • Ronaldo bu Dünya'nın Messi ise gezegenin en iyisi. İnsanlık bakımından Ronaldo. O meseleyi karıştırmayalım.

    1|0
    0|0
  • Ronaldo..
    messinin attığı tüm golleri atıyor, ayrıca hava toplarında messiden çok daha önde..

    2|0
    0|0
  • Hepsi hikaye en iyisi; İbra..

    1|0
    0|0
  • Haklı değil, Ronaldo en iyi futbolcu bence.

    1|0
    0|0
  • çok doğru zeka da en önemli etken

    1|0
    0|0
  • Fiziksel olarak Ronaldo açık ara daha iyi zaten Xavi haklı zihinsel olarak Messi iyi bide işin siyasi tarafı var tabi Ronaldo müslümanlara yardım ettiği için sevilmiyor pek

    1|0
    0|0
  • Banane ya adamların oynadığı oyundan futbol hic ilgi alanım değil. Ben oynamıyorsam :)

    1|0
    0|0
  • Evet haklı bence

    1|0
    0|0
  • messi ronaldo karışımı olmadıkça ikisi de dünyanın en iyisi değil

    1|0
    0|0
  • Ronaldo tabi ki.

    1|0
    0|0
  • Öyle olsa ne fark eder Ronaldo Adamdır.

    1|0
    0|0
  • haklı

    1|0
    0|0
  • Bir müsabaka sadece zekadan ibaret değildir sen ne kadar zeki olursan ol biyerde kas gücüde gerekiyor illan Ronaldo da üstün performanslara sahip

    1|0
    0|0
  • Zeka etkilidir ama benim görüşüm yetenek Ronaldo ile messi kıyaslaması değişir takım da etkili bu yani bireysel oyunda Ronaldo takım oyununda messi görüşüm

    1|0
    0|0
  • Bence Ronaldo. Messi yetenekli yaradıcının verdiği bişey ama Ronaldo çalışarak kazandığı şeyler. Zeka konusa gelirse benim Ronaldo Messi'den daha akıllı bir kişidir.

    1|0
    0|0
  • ben ronaldocuyum

    1|0
    0|0
  • C. Ronaldo tabiki de insan önce karelterli olmalı geldiği noktayı unutmamalı benim için dünyanın en iyisi Ronaldo. CR7

    1|0
    0|0
  • İkisini kıyaslamayı gereksiz görüyorum.

    1|0
    0|0
  • Ronaldocuyum ben

    1|0
    0|0
  • Xavi, Iniesta, Messi bir takımdır
    Ronaldo tek başına bir takımdır..

    1|0
    0|0
  • messı dır

    1|0
    0|0
  • Evet haklı. Messi'nin çalım yeteneği bu yüzden yüksek.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bilmiyorum ama Ronaldo daha seksi😍

    1|0
    0|0
  • Ronaldo. Kas >zeka xmsksmka

    1|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...