Kapat

Siz olsaydınız mesaj atar mıydınız?

Arkadaslar bir ilişki yaşadınız 5 sene sürdü sonra ayrıldınız üzerinden 2 yıl geçti en son telde görüşeli 1 sene oldu durumu toparlamak için oda olmadı çok gururlu bir insan çünkü ..ve bu insanın 35dk sonra doğum günü siz onu çok seviyorsunuz oda sizi çok seviyor ama çok gurur yapıyor, açıkçası onu tekrar aramaktan korkuyorsunuz .Benim yerimde olsanız bir ufak doğum günü mesajı atarmıydınız ? doğru mu olur o mesajı atmak ya da atılmaması mı gerek teşekkür ederim

Güncellemeler:
link Bir kaç gün önce bu şarkıyı twitterde paylaşmış ne demek bu yapdımcı olursanız sevinirim

0|0
20|14

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 19

  • uzatmadan sadece kutla.geri dönmeyedebilir gururlu biiymiş çünkü.ama inan çok hoşuna gidicektir.belkı gururu bile yumuşar.

    0|1
    0|0
  • yok şimdi o da seviyor ben de çok seviyorum ama gurur yüzünden ayrıldık kısmı pek olmamış. Kandırmayın kendinizi. İki taraftan birinin sevgisi bitmese araya gurur girip de 5 senelik ilişkiyi bitiremez.

    0|1
    0|0
    • bitiriyor dostum o kadar sevgi olduğu için bitiyor zaten belki o kadar olmasa bitmez

    • ihanet ya da şiddet gibi bişey girmemişse işin içine diğerleri tefferruat bence. Eğer bu tarz bir sebeple bittiyse at dene şansını ama başka bişeyse boşuna uğraşma bence daha fazla. Yoluna bakman senin için daha iyi olucaktır.

  • arkadaşım olaya sonsuzluk yönünden bak.. birgün öleceksin o yüzden geride pişmanlıklar bırakma.. eğer içinde kalan bir şeyler varsa bunu ona söyle ne kaybedersin? en fazla tekrar bir araya gelmezsiniz.. ama şuan da birlikte değilsiniz ki zaten.. dolayısıyla içinden ne geliyorsa söyle

    0|1
    0|0
  • seviyorsan at pişman olmayacam diyorsan yok kavga eder ya da başka bişey der diyorsan atma ama sevdiğinin mutlu olması en önemlisi

    0|1
    0|0
    • çok seviyorum ama ya atıpta yeniden üzülmesine sebep olursam :(

    • Hepsini Göster
    • ya acırsa bana acınacak biri olmak istemem gözünde

    • sevmek başka acımak başka seven ne olsa yapar yaptığına deysin yeter ki acınacak bir halin yok öyle düşünme bence sevmek dünyanın en güzel duygusu

  • at ama sonra arayıp sorma

    0|1
    0|0
  • istiosan at kardeşim.. ilişkilere cok ara vermemek lazım.

    ben bir sene aradan sora aradım görüştük ama olamaz artık dedi.

    şimdi de o yazıyor ilgilenior.. o kdr ara vermeseydik keşke

    bişe kaybetmessin içinde kalacağına yaz

    0|1
    0|0
    • yazacağım zaten bu sitenin ismini vermeden sizlerden aldığım önerileri anlatacağım ona doğum gününü kutlayacağım hiç bişey yazmasın isterse vicdanım rahat olsun yeter

    • bence de at mesaj kim tutar seni:)

  • o sana atarmıydı ? eger atmazdı diyorsan atma. seninde bir gururun var sonucta.

    0|1
    0|0
    • gurur çok kötü dostum kaybetmekten başka bir işe yaramıyor düşmanım değil ki bu insan sevdiğim

    • öyle tabiki ama insanlara hakettiği gibi davranmazsan tepene çıkar. sevgi karşılıklı o gurur yapıp sevgini ilişkinizi düşünmüyorsa istediğin kadar cabala boşa. tek taraflı olmuyo bu işler. ayrıca kaçan kovalanır derler ya sonuna kadar katılıyorum bu soze..

  • 35 dk. sonra evine gidip ya benmsin ya kara toprağın uleyyn repliğini gerçekleştirirdim.

    0|1
    0|0
  • ne beklion atmamak için yaa,yemişim gururu.sonuçta doğum gününü kutlayarak ona dua etmiş oluosun,sağlıklı huzurlu mutlu ve nice seneler diliosun ama yok bunlar dışında sadece karşılık vermesi için atarsın sonucunu da düşünmelisin karşılık olarak bişi atmayabilirde yanii.bence relax olunmalı ve o mesajı atmalı.isteyenin bir yüzü.vermeyenin iki yüzü kara.

    0|0
    0|0
  • Aşkta gurur olmaz ... Bu zamana kadar yazık etmişsiniz ilişkinize bu saatten sonra yazık etmeyin.. Mesaj at sabahta elinde güllerle kapısında bekle.. Elinden geleni yap mücadele et bırakma onu...

    0|0
    0|0
  • Sevgilisi vardır belki , o yüzden yanlış olur.

    0|1
    0|0
  • bence aramalısın okadar yılın hatırı vra emin ol sen adım attıktan sonra adım atar :)

    0|0
    0|0
  • hic bekleme gonder gitsin sevinir hatta

    0|0
    0|0
  • at gitsin birinin adım atması gerek sonucuda paylaşır mısın merak ettim gidişatı ? :)

    0|0
    0|0
  • Hala seviyosan ara bisey kaybetmezsin .. oda aramani cok istiyodur bence sonucta 5 sene az degil..

    0|0
    0|0
  • At :))))))

    0|0
    0|0
  • hala konuşuyosanız at

    0|0
    0|0
  • bi sene konuşmadn duruyosunz ne gururmuş ://

    0|0
    0|0
  • Ben atmazdım =)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • hocam ben 6 yıl bırıyle bırlıkte oldum aynı senın durumuda yaşadım bizim ilk tanışma günümüz bile aklımdaydı ben gurur yaptım atmadım sevdıgım halde o attı 1yıla yakın konusmamıstık barışmak ıstedı barıştık seviyordukta ama ayrıldık tekrar. Yani diyeceğim giden tekrar gider sen istemesende köpek gibi sevsende gider yani birkere gitmiş sonuçta sensizliğe alışmış hiç birşey eskısı gıbı olmaz

    0|1
    0|0
    • Bari umutlarımızı kırma dostum belkide bir tek o kaldı :)

    • Hepsini Göster
    • İnşallah tersi çıkar :)

    • Size mutluluklar hocam at gitsin mesajıda :D

  • kardesm madem sevıyorsn gururu at bı kenarıı mesaj att beklemekten en azndan olum lu ya da olumsuz cevap alıp rahtlarsınz

    0|2
    0|0
    • bir kere yaptım müdür gururumu attım kenara olmadı belki zaman gerekiyordu acaba yine yapsam beni küçük düşürür mü?

    • sen son bır kere olsa sansını dene kardesm ılerde keske gururumu dusnmesm aclsaydm dıcektn ve cok pısmanlık duyacaktn. hade kız sana yok dedı kucuk dustun olsun dersn ılerde pısmnlk duygusunu yasmazsn

  • Hayatında biri yoksa olabilir en fazla ne olucak ki yaparsan sonucu buraya yaz merak ederim acıkcası.

    0|1
    0|0
    • kaldı 32 dk atsam bile uyuyordur büyük ihtimal sabah görür

    • Belli olmaz sabah yazarsada neticeyi yaz cevap veriyorsa oda birşey ayrıca

    • sanırsam cevap vermeyecek öyle düşünüyorum sana kafamdakini belirteyim de fazla umudun olmasın :)

  • atmamalısın bana göre.400 yıl sonra atarsın.zaten 10 000 yıl falan ömrümüz var.yada öldüğü zaman atman gerektiğini hissedersin.kötü birşey olmasını bekle.ozamanda atman gerektiğini hissedersin... ama birbirinizi severken mesaj atma.

    0|1
    0|0
  • Atmalısın attım demişsin zaten. İyi etmişsin. 5 senelik ilişki sonuçta. Nasıl bitmiş olursa olsun 5 sene devam etmişsiniz hala seviyorum diyorsun. Eğer onunda hala seni sevdiğini düşünüyorsan başka mesajlarda atmaya devam et. Yazık etmeyin kendinize :( Umarım mutlu olursun

    0|0
    0|0
  • bizim ayrılıkda olaylı olmuştu.. doğum gününde mesaj atmıştım ama nasıl düşünceler geçti aklımdan.. acaba kızar mı tersler mi ... dha bir sürü sey ama hiç bekldğim gibi olmadı çok sıcak karşıladı ve güzel de oldu :) at at varsın kızsın canı sağolsun

    0|1
    0|0
  • ne gururu be öyle gururmu olur

    0|1
    0|0
  • ben olsam atmam hacı

    0|1
    0|0
  • Gurur de birader ne istersen onu yaparsın

    0|1
    0|0
    • 1 aydır düşünüyorum hacı kafam karışık

    • Yok kardeş ne düşünecen delikanlı adamsın yaptım gitti desin gurur murur boş işler bunlar hatta mesajıda bırak git kapısına

  • Eğer hayatında birisi varsa 5 yıl değil 50 yıl bile beklesen sevsende yaptığın şerefsizlik olur. İyi araştır düşün hayatında birisi varsa ve sen o mesajı atarsan yanlış olur ve sevgilisi seni vursa yeridir. Şahsen benim sevdiğimin 5yıl değil 10 yıl önce ki sevgilisi bile mesaj atsa arasa öldürürm.

    0|0
    0|0
  • boşver atma büyüklük sende kalsın

    0|0
    0|0
  • olan olmuş yoluna var git be adam

    0|0
    0|0
  • Bence Git The King Of Fighters Oyna O.o

    0|0
    0|0
  • sakıncası yoksa mesaj olarak ne yazdın krdşim ? aynı olay benimde başımda varda ama onun doğum günü 1 hafta sonra ?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...