Hoşlandığınız kız/erkeğin karşısında küçük düştünüz mü?

Olur ya aksilikler işte hep en olmaz anda yakalar bizi. Size De oldu mu? Beden dersimizde salonda giyinecektik. Başka okullar bizim maçı izlemeye gelecekti hoşlandığım çocukta onlarla gelecekti. gelmişler kızlar söyleyince bir hışımla giyindim çıktım çocuklar falan bana gülmeye başladılar anlamadım ne olduğunu büşra geldi yanıma eşofmanımın altını ters giymişim. Nasıl utandım anlatamam ondan sonra yüzüne bakamadım çocuğun :DD sizinde var mı?


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • bence buna gülmek aptallık. olağan birşey bu. herkesin başına gelmiştir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • kız arkadaşımla okul servisindeyiz.biyerlerde oturup kahve içelim dedi bende servisten inerken kız arkadaşım bişey düşürdü geri çıktı servisçi o an kapıyı kapatınca suratıma nasıl geldi 1 hafta mor gözle gezmiştim :D

    0|0
    0|0
  • sende oynak bişeysin zaten

    0|0
    1|1
  • Evet lisede ünv. Nin ilk yıllarında oluyordu. Görüyorduk milletten. Kızlar makyaj derdinde erkekler deodorant

    0|0
    0|0
  • Yok ya iri yarı bir kız olsan gerçekten sırıtabilirdi ama çokta rezillik çıkacağını zannetmiyorum :D

    0|0
    0|0
  • monotonlugu ustunden atmışsın :))

    0|0
    0|0
  • Oldu, oluyor, olacak.

    0|0
    0|0
  • harbiden komikmiş ama ya :D yok bana hiç böyle bir aksilik denk gelmedi :)

    0|0
    0|0
  • çocuğu merak ettim nsaıl biri acaba kıskandımda br kıza böyle aptalca şeyler yaptıramadım gitti :D

    0|0
    0|0
    • Bi kıza Yaptırırsın sende bigün :D

    • yok artık olmaz gibi geliyor :/ böyle yapan olsa eşofmanı kafasına giyse yinede severdim heralde yirim yirim :D

  • yok acele ıse seytan karısmıs :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Geçenlerde buralarda taytını giymeyi unutup sokağa çıkan da vardı :)

    1|0
    0|0
  • ben lisedeyken o ergen kafasıyla ayağımı sıraya uzatmış ders dinliyordum :d ve ayağımda halhal vardı (dershanedeydik) hocada halhalımı çekmişti güzelmiş falan demişti bende toplandım tabi yok yok ne rahatsız oluyosun demişti . o sıradada hoşlandığım çocuk bana gülmüştü :S

    0|0
    0|0
  • sevimli olmuşsundur:) iyi tarafından bak en azından birşey giymişsin:)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...