Kuruntumu yapıyorum.

Sevgili dostlar. Benim 3 yılı aşkın bir ilişkim bitti 5 ay önce. Eski kız arkadaşımın hala bir facebook hesabı yok olsa bulabilirim sahte hesaplardan takipteyim illaki ulaşırım yani. En yakın arkadasının profilinede bakıyordum arada bir, geçen gün birlikte foto koymuşlardı normal karşıladım. Üstünden 3 gün geçti yeni bir foto koydular. O arkadasını takip ettigimi illaki biliyodur tanıyo beni. Acaba benmi kuruntu yapıyorum yoksa ben grim diye yapıyo olabilirmi?


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • Bence seninle alakası yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kusura bakma ama bence de kuruntu yapıyorsun.

    0|0
    0|0
  • Bence hala unutmamışsn eski sevgilini...

    0|0
    0|0
    • Unutmamakmı bu bilmiyorum çünkü şu anda barışmak istese yine hayır derim. Yinede merak etmedende duramıyorum

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim tavsiyelerin için göz önünde bulundurucam

    • Rica ederim...

  • kuruntu yapıyorsundur bence .

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • dostum bittiyse niye takip etme ihtıyacı duyuyorsunkı .yaşınıza göre baktığımda 3 yıl zaten belli şeyler için dolmuş zaman aşımı .sahte hesaplar falan bence baya bır kıskanclıkta söz konusu olayı tadında bırakın derim ben sen karıştırdıkça daha da bulanır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...