Cevaplamazsanız ayıp edersiniz benim icin önemli

arkadaslar ben bir ay öncesine kadar bir kızdan hoslanıyodum bakısmalar falan oldu faceden ekledim tanısmaya calısınca tersledim ben onu gördügümde hiç umursamazmıs gibi yapıyorum artıkda cok fazla umursamıyorum bakısma zamanımızda göz göze gelince tuhaf oluyodum gözüm onu arıyodu simdi önümden geciyo fark etmiyorum ama eve geldigimde bilgisayarı actıgımda ilk isim onun facesine twiterna sonrada resimlerine bakıyorum ben nasıl bir duygu icindeyim böyle

Güncellemeler:
ufak bir düzeltme tersledim degil tersledi olucaktı yanlıs yazmısım

0|0
62

En İyi Kız Görüşü

  • onu umursamıor değilsin aslında sadece peşinden koşsun istiorsun,seninle ilgili bişeyler paylaşmışmış mıdır acaba facesinde ya da twitterında die merak ediosun.egon yüksek arkadaşım yapcak bişi yok :D

    0|1
    0|0
    • egom 0 dır hiç egom yoktur ama yani ne bilim terslendikten sonra etrafımda bana bakarken görünce seviyomu sevmiyomu diye düsündürüyo

    • Hepsini Göster
    • bakmıyorum degil yani yoksa onun baktıgını fark edemezdim sinir edebilsem iyidi sinirle gelir bir tane tokat atar. konusuruz ederiz sevgimin karsılıgını ala bilirdim emin olurdum

    • hadi hayırlısı

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • İstediğine ulaşabileceğini anlayınca değeri mi düştü ne oldu bilemem ama sen bundan hoşlanıyorsun bence . zaten erkeklerin 10/7'si hoşlandığı kızı tersleyerek dikkatini çekmeye çalışırmış :) belki de bu tersleme olayı istemsizdir ama kızın huyuna git yoksa kendinden soğutursun.

    0|1
    0|0
    • nasıl huyuna gidiyim faceden ekledim tanışmaya calıstım tersledi terslemese öbür gün yanına gidicektm tersleyince gidemedim

    • Ama sen yazıya tersledim yazmışsın da bende sen tersledin sandım pardon. Benimde başıma gelmişti buna benzer bir olay ben şimdi hiç bakmıyorum o gözlerini benden alamıyor artık :D kaçan kovalanır .

    • aynen öyle oluyo galiba simdi umursamıyo gibi davranıyorum o benim etrafımda arkadasıyla bakarken görüyorum

  • Ya seviyosun ya da sevmiyosun ikisinden biri işte

    0|1
    0|0
  • bnce sn o kızdan her an hoşlanmak üzeresin ya da o kızı takıntı haline getirmiş gibisin :)

    0|1
    0|0
    • hoşlanıyorum takıntılıda olabilirim yaptıgım normal degil sürekli onun profiline bakıyorum bu cevaplara bakmadan önce onun profillerine bakıyodum bisey yazmısmı diye

    • Hepsini Göster
    • hmm tesekkür ederim deneriz :)

  • ah kalbim .

    ben senden cok cekdim,

    nedir bu halin ,

    vallah sen delisin,

    delisin,delisin,delisin..

    0|1
    0|0
  • seviyorsun aşka dönüşebilir bndede öyle olmuştu çnkü...

    0|1
    1|0
    • dönüşse güzel olurdu onu mutlu edebilirdim ama 1 hafta bakıstık faceden ekledim tanısmaya calıstım tersledi cevap vermedi sonra umursamıyomus gibi yaptım bu sefer o benim oldugum yerlerde geziniyodu arkadasıyla baktıklarını fark ediyodum kaçan kovalanır hesabı oldu .

    • Hepsini Göster
    • teklif et ciddi ciddi sor öğren yani

    • evt bende acılmak istiyorum aslında cok utangac biriyim tanımadıgım bir kıza selam bile vermem hatta veremem ama cesaretimi toplayıp konusucaktım konusmadan önce faceden ekliyim tanısıyım dedim tersledim cesaretimi kaybettım ya sevmiyosa korkusu bastı

Erkekler Ne Diyor 2

  • napmaya çalışıyon olm sen

    0|1
    0|0
    • bide ben anlasam

    • işte şimdi işler değişti.sen aslında kızı seviyosun ama istiyosun ki kız da sana yazsın sen yüz vermeyesin intikam istiyosun.

  • aşık olmakla aşık olamamak arasında kalmıssın

    0|1
    1|0
Yükleniyor...