Borç vermekle hata ettim

bir tanıdığıma bir miktar borç vermiştim. nasıl olsa öder diye düşündüm durumu yoktur diye ama alışveriş falan yapmış hemde pahalı markalardan. benim elim dar işten çıktım iş arıyorum ve ona dedim hani ödeyebilirmisin diye inan benimde durumum yok dedi.. hiç ödemeyi düşünmüyor galiba. böyle insanlara ne denir nefret ediyorum lanet olsun :(


0|0
2|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Başının gözünün sadakası olsun. Ya güvenip de daha değerli şeylerini emanet etseydin?

    Tanımış oldun hiç değilse. Küçük küçük parçalar halinde git tırtıkla onu. Dostun olsa gidip parayı çar çur etmezdi zaten, geri ödemeye pek niyeti yok gibi... Bazı hırsız zihniyetli insanlar vardır etrafta. Dikkat etmek gerek.

    1|0
    0|0
    • salak yerine konuldum ben acıdım çok ihtiyacı vardı çok rica etmişti. ama düşene yardım etmemek gerekmiş

    • Hepsini Göster
    • haklısın allaha havale etmek en güzeli

    • Artık EFT de kabul ediyor dermişim :p

      Sıkma canını. Başımıza geldi hepimizin zamanında...

Erkekler Ne Diyor 15

  • Şu geçiçi dünyada gerçekten herşey menfaate mi dayanıyor? Hiç mi yok Allah rızası için, karşılık beklemeden bir şey yapan? Bu kadar mı öldü insanlık? İnsanlar, çıkarlarını gözettiklerine göre sadece bu dünyayı hesaba katıyorlar, diğer tarafı düşünmüyorlar galiba. Ne oluyor halimiz? Çoğu Arkadaşlıklar çıkara dayanıyor. Özellikle gençler, kendilerine arkadaş seçerken karakteri hiç önemsemiyor bile! Parası olsun, karizması olsun, muhabbeti olsun tamam. Bu özellikler varsa, o arkadaş dört dörtlüktür. Ondan iyisi olamaz! Ne kadar büyük hata yaptıklarını, ancak hüsrana uğradıklarında görüyor böyle gençler. Resmen arkadaşlıkların hiçbir değeri kalmadı

    1|0
    0|0
    • düşeni kaldırmayacaksın ben acıdım elimdekini verdim ki zar zor istedim kendi verdiğim parayı. giden paraya yanmıyorum para bulunur kazanılır salak yerine kondum ben :/

    • zaten insanı en çok üzende odur

    • evet gelde soğuma insanlardan gelde güven ve sev

  • hiç üzülme bu o kişinin karektersizliği benmde çokcukluk arkadaşım vardı! sevilisi varmış 1 ay boyunca sadece 3 gün buluşmamıs hergun bulusup sınema alısverıs vs gezıyormus..ve o gunlerde bizimle beraber gezerken cebinde 5 kurus parası olmazdı :) para karaktersiz insanları gerçekten istediği yöne çekebiliyor ..

    1|0
    0|0
    • aynen

    • Hepsini Göster
    • Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana (:

    • teşekkür ederim

  • annem hep , malım seni verim demi kötü olim vermim demi kötü olim der , bende vermim de kötü olim derim , inş. geri öder .

    1|0
    0|0
    • sağol benim sıkıntım paramı vermemesideğil ben bulurum para bir şekilde ama gözüme baka baka yalan söyledi

  • Dostuma borç vermekten çekinmem zaten verirkende borç olarak vermem. Ama gerçekten dost değilse karşındaki verirken iyi düşünmek lazım. geri ödemeyenede yüzsüz denir

    1|0
    0|0
    • çok yakın değildik ama tanıdıktı ve ihtiyacı vardı

    • Hepsini Göster
    • yok değmez :) çıkar acısı illaki evren ona bunu başka şekilde ödettirir

  • Eğer para verdiğin adam dostun ise zaten o sana o paranın karşılığını sana dostluğuyla çoktan vermiştir ama sıradan biri ise yani arkadaş ise vermeden önce düşünmen gerekirdi ama kişiliği oturmuş bir karektersin

    1|0
    0|0
    • kötü durumdaydı ben de borç verdim parayı olmadığından veremese zaten bişey demem ama beni aptal yerine koydu. bana ağır gelen bu

    • Hepsini Göster
    • seni anlıyorum bende birine para versem hayatta istemem aynısı ama soruna çözüm olarak ben söylüyorum

    • teşekkür ederim

  • Geçmiş olsun be arkadaşım tek derdin para olsun yae daha beter vursaydı seni. Para ite kopuga yakışır bize dost lazım be gülüm boşver sen takma bile kafana Allah yerini doldurur...

    1|0
    0|0
    • giden paradan ziyade salak yerine konmak ağrıma gitti sinirimden ağladım ama para için değil

    • Hepsini Göster
    • beni en iyi sen anlarsın ne diyim içime oturdu

    • yok benim ki daha beter çocuk kız tavlamaya bizim oraların en kaşar yerinde ortama para döküp saçan krolar gibi oturuyor ve hakikaten saçıyordu da it. dediğim gibi boşver salla gitsin :)

  • vermiyeceksin arkadaş bende verdim borç para 1 sene sonra ödeme yaptı ben ondan aldım haftada 4 gün aradı ya bundan sonra borç vermek almak aman aman kalsın

    1|0
    0|0
    • zaten daha da aman dediğin gibi insan sayıyorsun ama değiller

    • Hepsini Göster
    • aynen

  • Hayret bişey Ya alısveriş Yapmak için Borc alınırmı Bak Bende sinirlendim smdi Söke söke alıcaz onu .D

    1|0
    0|0
    • borç vereli epey oldu eli bollaştı ama borçtan eser yok

    • Böyle karaktersizlerle işin olmasın bence Unutmuştur dicektimde hatırlatmıssın borcu bide Neyse ders oldu sana Takma.

  • atalarımız ne demiş? paran çoksa borç ver, zamanın çoksa şahit ol.madem paran çok diil neden verirsinki :s

    1|0
    0|0
    • o zaman çok kötü durumdaydı çokta rica etmişti

    • Hepsini Göster
    • salak yerine konduğumdan sinirimden ağladım

    • haklısın insana verdiği para değil,salak yerine konması koyuyor..

  • öyle insanlara afedersin yavşaktan başka bişey denmez sanada ders oldu bidaha kimseye vermezsin :)

    1|0
    0|0
  • Ne demişler, borç verip kötü olacağına verme kötü ol daha iyi.

    1|0
    0|0
    • acıdım kötü durumda diye ama hata ettm acımamak gerekmiş

    • Onun içinde bir söz yazardım ama uygun olmaz :) Acıma yetime diye başlıyor

    • biliyorum devamını

  • Kusura bakmada tanıdığın tam bir yav.akmış parası yok gidip pahalı markalar alıyorsan daha ne denir

    1|0
    0|0
  • babana bile guvenme. para konusunda bencil ol. sen düşsen emin ol kimse yardımına koşmaz..

    1|0
    0|0
    • acıdım ama düşeni kaldırmak değil tekmemi vurmak gerekiyo acaba

    • düşeni görmezden gelmek gerek..

  • İnsanları sevmemeyi öğreneceksin.

    1|0
    0|0
  • cok para degılse, bırak yuzsuzlugu ıle kalsın.

    1|0
    0|0
    • giden paradan ziyade bu yaptığına çok sinir oldum gerçekten yok olsa anlarım zaten isteyemem ama böyle olunca kendimi salak hissettm

    • bu tur ınsanlar cok var. alısmıslar yuzsuzluge. alırkan tılkı, verırken karga mısalı.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Oo yoo dostum, kuruşuna kadar söke söke alırım.

    1|0
    0|0
    • gözüme baka baka yalan söylüyor yaa nasıl bir pişkinlik bu

    • Hepsini Göster
    • boğazına mı yapışayım ki

    • Yapış.

  • Böyle insanlara yüzsüz denir

    1|0
    0|0
Yükleniyor...