Kizlar spor yapiyorsunuz degil mi?

Hatun dedigin boyle olur abi hamileyken bile fit olucak.Kizlar spor yapiyorsunuz degil mi ?


0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 13

  • hayırr yapmıyoruzz :)

    0|1
    0|0
  • tam da bu fotoğraftaki gibi bir durumun, bebek açısından sağlıklı olacağını düşünmüyorum..

    0|1
    0|0
    • Spor yapmak bebegin sagliginu etkilemez ki bebegi riske sokacak seyler yaptigini zannetmiyorum sonucta anne.

  • ayyy nekadar kotu gorunuyo

    0|1
    0|0
  • tabiqi yapmıyorum

    0|1
    0|0
  • Aynen oyle 💪

    0|1
    0|0
  • Yapıyorum

    0|1
    0|0
  • Yapıyorum.

    0|1
    0|0
  • mide bulandırıcı

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • hıı anladım
      dogru olabılır karakter yetısme tarzı ve hayat tecrubelerıne baglı bır durum ama zaten mutlu ılıskı dedıgnde kışılıkler uyacak bu sorunda kalmayacak ama ıste kolay denk gelmıyor ;)

    • Aynen oyle.

  • Yapıyorum. 💪🏻👑

    0|1
    0|0
  • bu ne mk limon cekirdeği yutmus solucan

    0|1
    0|0
  • yapmıyorum

    0|1
    0|0
  • Ne bicimsiz bir resim.

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 7

  • ne kadar da tatlılar fit olmanın getirdiği ayrıcalıklar işte

    0|1
    0|0
  • Masallah

    0|1
    0|0
  • bunun bebeği açlıktan ölü doğar

    0|1
    0|0
  • Gaz vermeyin yaa
    Tombul hatun bulamıyorum

    0|1
    0|0
  • bu ne yahu.. bilim kurgu filmlerinde uzaylıdan hamile kalmış bayan tipi, iğrenç

    0|1
    0|0
  • Spor lüks değil MECBURİYET
    -Ercan Demir

    0|0
    0|0
  • Bu ne la bir kemik bir deri

    0|0
    0|0
Yükleniyor...