Vodafone Arena'nın kombine fiyatları hakkında kimi kauçukların sızlanması sinir bozucu değil mi?

Adam çıkmış, 'Hep taraftardan fedakarlık bekliyorsunuz bu fiyatlar ne? 1.000 liradan başlıyor kombine fiyatları, Beşiktaş halkın takımıdır, asgari ücretliyim nasıl vereyim bu kadar parayı kombineye?' diye takıma laf ediyor.

Adama derler ki, 'Ulan dangalak, 3. lig takımı mı bu? Haftada 25 liraya Dolmabahçe'de elit bir stad inşaa etmiş ve büyük başarılar peşinde olan Beşiktaş'ın maçlarını mı izleyeceksin? Mal mısın?'

Beşiktaş taraftarında çok var böyle tipler. Herif Pendik'de oturuyor, takıma yaptığı katkı belirsiz, ne lisanslı ürün alır, ne bir faydası vardır, hatta takım biraz bocalasa destek olmaz yerin dibine sokar, 'Şampiyon olamazlar, bu ne, Gökhan ikinci yarı oynamıyoz ziktirsin gitsin, Ba penaltıdan gol atıyor bir tek (O kadar gol atan forvet gördü müydü acaba o zamana kadar takımda?)' diye ileri geri konuşur, bir faydası da yoktur, bir de ucuz bilet ister.

Varsa burda da söyleyeyim, o bilet fiyatlarında sorun yok, siz fakirsiniz. Beşiktaş'ın kemik kitlesi zaten Ortaköy'den, Beşiktaş'dan falan gelir. Bu paralar o adamlara koymaz, takım herkese hitap etmek zorunda değil, ben Fikret Orman'ın 'En fukaramız bile kombine alacak' gibi söylemler içine girdiğini hiç görmedim.

Kombine pahalı geliyorsa, o zaman her hafta stadda maç izlemek yerine takımın formasını alın 80 liraya her sene, ne biliyim bir katkınız olsun.

'Klüp daha az kazansın ama ben oturup maç izleyeyim' demeyin boşuna, geçti o devirler. Öyle bir futbol yok.


0|0
1|6

En İyi Kız Görüşü

  • Bütün tepki Beşiktaş'ın sürekli halkın takımı olmasında. Bu kavram altında her açıdan halkın yanında olmasını istiyor insanlar. Açıkçası şu, bende hayatımı Beşiktaş'a adamış insanlardan biriyim. Her sene en azından 2 tane lisanslı forma alırım, yanında aldığım ıvır zıvırlar çabası. Yalnız, bir öğrenci olarak kombine ben de alamam. Ortaköy ya da Beşiktaş'ta oturmuyorum. İstanbul'un diğer ucundan geleceğim her maça, bunun da çok afedersiniz ama bana maliyeti kol gibi. Ne yani, yakınlarda oturmuyorum diye takımımı desteklemeyeyim mi anlamadım?
    Ama öbür yandan da e bu adamlar da para kazanmak zorunda. Normal de karşılıyorum.
    Ayol hayrına biri sevgilimle bana kombine parası yollasa ya.

    0|0
    0|0
    • Yav kombine alamama değil sorun, şu aralar ben de alamam.

      Adam halkın takımı ayağına, 'Benim param yok ben az para vereyim, ederinin altında para verip maç izleyeyim' diyor.

      O stadyum dolacaksa satabildikleri kadar fiyatlı satsınlar, yeter ki şu takım belini doğrultsun arkadaş.

      Öğrenci adamın cebini düşünecek değiller ya? Bak kendin lisanslı forma almışsın, takıma destek olacaksa herkes elinden geldiği kadar olmak zorunda, ama klübün menfaatlerini stadyuma girebilmek için ikinci plana atmak da taraftarlık değil.

      O stadı aslın dolduran kitle belli zaten, o semtin insanı gider maçlara ben bildim bileli, stad olmayınca pek gözükmüyor Çarşı falan.

      Bu işler böyle artık, yapacak bişey yok

      Halkın takımı diye de bişey yok, halk dediğin de illa dar gelirliler mi arkadaş ben şu kafayı anlamıyorum.

    • Hepsini Göster
    • O dedigin inonude en az uc yil onceydi

    • Evet, de o zamandan beri adamın alım gücünün, cebine giren paranın arttığını bilemezsin. Adam muhtemelen ulan 20 liraya bilet alıyorduk ne güzel atarında hala.

En İyi Erkek Görüşü

  • Beşiktaşlı değilim ama haklısın. Maç başına döktüğünde zaten bilet fiyatına yakın bir meblağ çıkıyor. Akbille mi girmek istiyorlar anlamadım. Baksan hepsinde 2bin liralık telefon vardır ayda temiz 300 lira sigaraya gidiyodur.

    0|1
    0|0
    • Ben yurtdışında farkettim, bizim millet neye ne kadar para gömdüğünün cidden bilincinde değil. Aynı araplar gibiyiz, statü sembolü olan herşeye gereksiz bile olsa para gömer hiç düşünmez, ama taraftarı olduğu klübün stadında maç izlemek ona göre üçün beşin hesabını yaptıracak bişeydir.

      Bizim bir level üstümüz araplar işte, bir tane parfüme 2000 dolar para verir, ama bir tane çakmağa vereceği 20 dolar gözüne batar

    • Doğru söylüyorsun. Kendimiz çok üretmediğimiz için de daha fazla lüks düşkünlüğü. Pawn shop gibi bir olay bile bizde tutulmuyor. Eskici gözüyle bakıyor adam. Oradan bir şey alınmaz. Ama diğer taraftan sosyal bir kulüp üyeliği veya yardım faaliyetleri için bağış yapmak gereksiz harcama onlar için.

      Ve eminim ki, çoğu iddiaya bir ayda kombine fiyatından daha fazlasını yatırıyor.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bu takım 17 iç saha maçı garanti oynuyor. Avrupada da minimum 3, Türkiye kupasında da yarı final görse 5 iç saha maçı oynayacak..

    Toplam 25 maç yapar. 1000 liradan kombine alsan, maç başına 40 yapar.

    MHP'nin 40. yılı kutlu olsun.

    0|1
    0|0
  • Beşiktaş devletten destek almadan o stadı inşa etti diye biliyorum kardeşim sürekli övünüyor oda beşiktaşlı..
    Ancak bizim ülkemizde Futbol bilgisi olanda konusuyor olmayanda konusuyor
    bir oyuncu iki maç kötü olunca.. hemen gitsin ayaklarına yatıyorlar maalesef..

    0|0
    0|0
  • Son kuruşuna kadar harcamayan namerttir ulan !

    0|0
    0|0
  • Ellerine sağlık kardeşim.

    0|0
    0|0
  • kanks stadın parasını alıyorlar işte yapacak bir şey yok

    0|0
    0|0
    • Yav fiyatta bişey de yok, 1000 lira öyle aman aman bir para değil. Herifin açlıktan ağzı kokuyorsa klüp ne yapsın?

Yükleniyor...