Voleybolcu kızlar neden ters ters bakar tribündeki erkeklere?

geçende bir voleybol maçına gittim bayanların maç öncesi ısınma hereketleri falan yapıyorlardı sanırım insan ister istemez bakıyor sahaya nereye bakacak yani ama ben birkaç kızın ters ters tribüne bakıp taytlarını çekiştirdiğini gördüm iyide kardeşim utanıyorsan voleybol oynama o bir spor kıyafeti utanılcak birşey yok yani yok eğer kendisi seksi bir kıyafet sanıyorsa yine sorun onda çünkü ben öyle görmüyorum en doğalda hakkım sahaya ısınan oyunculara bakmak yanılıyormuyum?

Güncellemeler:
yorumlarrrrr
yorumlarrr

0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Belki erkeklere bakip bakip hırslanmak icindir :D hırslaninca daha iyi oynuyolardir

    0|0
    0|0
    • hahahah en güzel yorum senin geldi eig seçiyorum ama bişey sorcam sana :D ters ters baktı bugün maç var mesela nabayım ben utanıorum ozman yani :D devam edeymmi bakmaya bakmıcamda nereye çevircem birde kafayı o var

    • Sende ona ters ters bak dahada hirslansin nereye cevircen sonucta onlari izlemeye gittin bu arada eig icin tesekkurler

Kızlar Ne Diyor 2

  • feminen çogu

    0|0
    0|0
    • nasıl yani anlamadım? feminst mi?

    • evet

    • hiç anlamam ne düşnüyor yani benim hakkımda ozman bakmasınmı diyor

  • Rahatsız oluyorlardir

    0|0
    0|0
    • iyide neden? sonra seyirci yok derler maçadamı gelmeyelım ya da sadece kızlarmı gelsin kızların maçına yani?

    • Basabilirsiniz normal doğal hatta ama yicek gibi bakanlar oluyordur onlaradir bu tepki

    • yok basmam :D :D :D

Erkekler Ne Diyor 4

  • Göğüs dekolteli tşört giyip ikide bir tşörtünü yukarı çekenlerle aynıdır. Madem rahatsız oluyorsun giyme arkadaşım.

    0|0
    0|0
    • aynen işte hem voleybolcu hemde taytı çekiştiriyo falan nereye bakalım sahaya bakıyoruz:D

  • laf atan bir hanzo olmuştur ona bakıyordur normal.. senin dediğin gibi bir oyuncu dönüp her önüne gelen taraftara baksa oyun oynayamaz zaten

    0|0
    0|0
    • takılma seninle ilgisi yoktur diyorsun :)

    • voleybol maçında forma numarası grup halince söylenerek taciz edilen sporcu gördüm.. hanzoluk yapan çok bayan voleybol maçlarında oluyor özellikle sözlü taciz

  • Tâbi canım sende kesin spor aşkından gitmişsindir.
    Erkek maçına git sene olum

    0|0
    0|0
    • onada gidiyorum ama o benim seçimim sporsever olarak yani kimse karısabilirmi? ben bakmıyorum demiyorumki sadece onların utanması anlamsız

    • Amatör oldukları için henüz alışamamışlardır

  • bir anlam veremedim
    Denize girerkende ayy kim götüme bakiyor diye tribe giriyorlardir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...