İstanbul'da yarın hava mükemmel olacakmış. Planın nedir? Neler yapacaksın?

İstanbul'da havanın çok güzel olacağı söyleniyor ama ben evde yatarak günü bitirmeyi planlıyorum:D

sen neler yapacaksın?


0|0
15|16

En İyi Kız Görüşü

  • Senin planın cazip geldi aynı şeyi düşünüyorum şahsen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

Erkekler Ne Diyor 16

  • Mart ayının son günü hava digerlerine oranla daha güzelken evde yatacak degilim tabi.

    Trafik olmayan metrobüse binecegim. cok sıkışık olsa bile gidecegim yere giderim. aksam da 4-5 gibi dönmek lazım. o zaman insan kalabalıgı.

    istanbulda yasamak gercekten igrenc. Arabayla cıksan zaten trafik. akıl kari degil

    Oturcaksan anadolu yakasında ya da sarıyer taraflarında oturacaksın gerisi hikaye

    0|0
    0|0
    • Anadolu yakasinda formula pistinin yani havaalani i orada oturugorum.tek kelime ile cennet )

    • Hepsini Göster
    • Karsida yasayamam.pendik uydukent:)

    • Avrupada insan kalabalıgı. yok böyle birşey ya. trafik izdihamı. metrobüse binsen insan izdihamı. bu ne böyle .Avrupa yakasında3-5 yer dışında gerisi yalan

  • Bende hava güzel diye dışarı akın edenlerin trafikte sıkışmalarını izleyeceğim :)

    N'apiim :)

    0|1
    0|0
  • dün sabah yattığım için bu gün öğlen kalktım dolayısıyla bu gece de erken uyuyamayacağım sonuça olarak yarın sigara dumanıyla beraber, ılık havayı ciğerlerime çeke çeke uyuyacağım pztsi sabaha kadar uyusam fena olmaz çünü erken kalkmayı düşünüyorum, rüyamda artık biyerlere gider bişiler yaparım akışına göre :P

    0|0
    0|0
  • Türkiye genelinde zaten güzel olacak havalar baktım hava durumu takvimine . Nisana gireceğiz yarın ısınsın artık t-shirt falan giymeyi özledim . İş güç işte belki akşama iyi bir mekanda kahve falan çalışan insanın pek planları olmuyor .

    0|0
    0|0
    • T-sirt zor bende:) gobek hala davlumbaz gibi duruyor

  • yılın ilk barbeküsünü yaparıh artık yanında bir büyük açarıhhh rahı balıh beykoz <3

    0|0
    0|0
    • oyy:D

      beykozda güzel yer haaa.

  • Yarınki planım rezil ^^

    0|0
    0|0
    • hayırdır gardaş

    • Hepsini Göster
    • Bakalım kurtaracak mı pazartesi görecez :D 5 ledim soruyu müdürat ^^

    • eyvallah kardeşim

  • Yapacağımı bugün yaptım, yarın dinlenme günüm.. En fazla pederle bu güzel havada bi' mangal keyfi yaparız..

    Not = Saatleri ileri almayı unutmayın ^,^

    0|0
    0|0
  • sabaha kadar nette olup kardeşim gelince yürüyüşe cıkmak sonra akşama kadar uyumak

    0|0
    0|0
  • Çalışıyorum dostum :)

    0|0
    0|0
  • ben de evi temizleyeceğim...:(

    0|0
    0|0
  • bak ben erik alcam yicem:D 4 kilo ohh :) sahilde:))

    0|0
    0|0
    • ahahaa:D

      biralar benden olsun mu?

  • taksime gelinde bişeyler ısmarlayım

    0|0
    0|0
  • Kısırkaya'da festivalimsi bişiler var.yarın ola hayrola

    0|0
    0|0
  • Bol Bol Fotoğraf Çekip Kafa Dinleyeceğim .Ama Ankara'da. :)

    0|0
    0|0
  • Manita yok birşey yok eve tıkılırım yine sıkıldım erkek arkadaşlarımla dolaşmaktan

    0|0
    0|0
    • olmadığı için çok şanslısın:D

    • Hepsini Göster
    • normal biri olunca iyi olurdu normal biri yok özeniyorum özlüyorum baya oldu çünkü

    • normal:D kardeşim samanlıkta iğne arıyorsun

  • İSTANBUL YARIN YAĞMURLU ILIK BİR HAVA OLACAK

    0|0
    0|0
    • Soru dun soruldu ama )

    • pardon ona dikkat etmemişim

Yükleniyor...