Otomatik vites araba nasıl kullanılır?

Evet çok saçma bir soru olarak gelebilir fakat kimseye soramam etrafimda çünki yakalanirim. Hayatımda hiç otomatik araba sürmedim. Vitese ellemeden öyle arabayı mı kullanicam yoksa başka birşey de yapilacakmi :(


0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Vitesi drivinge takiyosun. sonra sol bacagini frene saldirmamak icin kapiya dayiyosun. sag ayakla gaz fren devam

    1|0
    0|0
    • Drivinge vitesten mi takılıyor?

    • Hepsini Göster
    • Evet anladım zaten p r f d harfleri varmış 😅 teşekkür ederim ya

    • Rica ederim

Erkekler Ne Diyor 14

  • efeem şimdi d ye alıyorsun ya da sporta.. gaza bir asılıyorsun sen başka hiç bir şeye karışmıyorsun.. vites ne zaman değiştiricem stop ettirecekmiyim derdine son.. siz gazlayın o devirleri devire devire gitsin.. siz frene basıl dursun d ye alın.. r yap geri gitsin..

    1|0
    0|0
  • Sool aayaagi tattile gonder gaz fren bu kadar:) bu arada gercekten tatile gonder bir kac gun otomatik araba iki ayakla kullanilmaz kesinlikle

    1|0
    0|0
    • Basarsam birşey olurmu? Yani basmaya gelirsem

    • Allah kahretsin yoksa bu arabada hiç depriyaj yok mu hahaha

    • Dene ortaya bir cak arabayi:)

  • Hayır bişey yapmıyosun gaza basınca gidiyo, mesela düz viteste debreyeja basıp vites küçültürsünya otomatiktede gaza çok basarsan araba vites küçültüyo, zamanla ayağın alışır yani

    1|0
    0|0
  • ileri vites e takıyon gaza bastıkça o hızlanıyor sadece direksiyon ve yol kontrolu yapıyorsun sen.

    1|0
    0|0
  • Debriyaj yok sadece ileri geri vites gaz fren var

    1|0
    0|0
  • vitesi d ye aldığın zaman gaza hafif dokun kendi gider zaten ;)

    1|0
    0|0
  • +,- kullan daha keyifli olur

    1|0
    0|0
    • Kullanmassam çatlarım zaten hihihi

  • aynen öyle yapacaksin gizli kullanici. gaz, fren. fren, gaz :D

    1|0
    0|0
  • Yürü diyon yürüyo dur diyon duruyo:/

    0|0
    0|0
  • Git diyorsun gidiyor dur diyorsun duruyor.

    0|0
    0|0
  • vitesi D ye alıyorsun sonra gaz fren o kadar

    0|0
    0|0
  • sen? araba kullanmayı biliyomusun? yani manuel araba?

    0|0
    0|0
  • bas gaza gitsin kendi ayarlar vitesini. debriyaj sıkıntısı falan yok istop ettirmezsin

    0|0
    0|0
    • Valla mı kolaymis ozaman? !,+,@^!,!

  • D konumuna getirip gaza basarsin
    Frene basip P konumu park
    R ye alirsan geriye gider

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...