Supplement kullanmış arkadaşlar?

Beyler uzun süredir vücut geliştirme sporu yapıyorum. Son 2 aydır ağır bir şekilde supplement kullanıyorum. (Whey Protein, Kreatin, Glutamin, Amino). Son 1 buçuk 2 haftadır hafif hafif bir öksürük başladı bunun nedeni nedir, daha önce yaşayan arkadaşlar var mı? Ben supplementlerden olduğunu düşünüyorum ama geçerli bir sebep bulamıyorum.


0|0
02

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 2

  • Sivilce ya da böbrek ağrısı yaşayanı gördüm de öksürüğü ilk defa duydum bence bir doktora görün sen

    0|0
    0|0
    • Aynen genelde sivilceler yetersiz su tüketiminden kaynaklanır, ama bende o da sorun değil günde 3 lt. üzeri su tüketiyorum, doktorada gitmeyi düşünüyorum kısa zamanda.

    • Bencede git başka bişey olabilir

  • Olabilir tabi hormonları etkileyen supplamentler var Boğaz yollarını etkiliyordur

    0|0
    0|0
    • Bence sorun boğaz yollarında değil gibi geliyor, ciğerlerde bişey olduğunu düşünüyorum, öksürük hissi daha derinden geliyor, doktora gitmeyi düşünüyorum ama bakalım.

Yükleniyor...