Bu durumda bilgisi olan yardımetsin?

İlk bir kaç gün bel agrısıyla başlayan ve daha sonra kuyruk sokumumda şişme olması? Bilen var mı evreleri anlatıcam.. Arkadaşlar ilk agrı oldu sıcak uygulama orayı sakinleştiren merhemde sürdüm ne fayda kesinlikle geçmedi. Ve aradan günler geçti bugün farkettimki popo çizgisinin üstünde gelmeden şişlik oluşmuş (sapıkca yorum yapmayın nolur) sonra doktordan randevu aldım maddi durumumuz yok oda 14 gün sonra ama benim bekleyecek gücüm kalmadı rahat 6 ya da 7 gündür böyle korkuyorum bişi olcak diye bilen varsa yardım etsin nolur. DÜŞMEDİM. KAZA GEÇİRMEDİM... VE HEM YANMA HİSSİ HEM AĞRI HEMDE ŞİŞLİK VAR YARDIM EDİN NOLUR


0|0
0|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Halk dilinde kuyruğun düsmüş :) yasli eski insanlar anlar. Kirikci cikikci varda cevrende. Gorunmeni tavsiye ederim. Arkadasimdada oyle bisey olmustu. Kirikci oturtmustu yerine. Agrisiz bisey. Cevrende arastir bulursun

    1|0
    0|0
    • Fakirliğin gözü batsın

    • Hepsini Göster
    • Oraları cok sakıncalı bişey bir hata bin pişmanlığa yolaçar işin uzmanı görmesi lazım

    • Doktorlar anlamaz o tur yontemlerden

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...