Spora başladım yaza kadar vücut yapıcam?

Arkadaşlar merhaba bugün spora başladım 2 gündür diyetteyim sıkı bir diyete girdim 66 kilo olmuşum çünkü sınav dolayısıyla 10 kilo aldım 😔 Şimdi ben spor salonunda fitness yapıyorum kondisyon aleti falan grup derslerimiz oluyo pilates zumba gibi onlara katılıyorum spora giden ve kendini geliştiren arkadaşlar yardımcı olabilir mi yaza kadar 50-52 kiloya düşmek istiyorum bu mümkün müdür napmam lazım ne yemeliyim hangi hareketleri yapmalıyım haftada kaç kez spora gitmeliyim zayıfladıktan sonrada bırakmak istemiyorum hafif sixpack yapmak istyorum yardımcı olur musunuz özellikle erkek arkadaşlar yardımcı olursa onlar daha bilgililer bu konuda


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bu bir kere mevsimlik bişey değil ya da 3 aylık bişey de değil hemen mucizeler de beklemeyin öyle olsa millet yıllarını vermez boşuna

    0|0
    0|0
  • bilgiliyim ama spor hocası değilim.
    salondaki hocana danışman daha sağlıklı olur.

    ayrıca zumba derslerini sakın kaçırma hem sinir stres motivasyonu olur hem spor.

    teşekkürler

    0|0
    0|0
    • Yaza kadar başarabilir miyim bunu

    • Hepsini Göster
    • Sorry not sorry

  • Yap.

    0|0
    0|0
  • Çok iyisin fit olma
    Ben tombiş seciyorum

    0|0
    0|0
  • Bence yaparsin bende kisa surede guzel bir vucuda sahip oldum seninde oyle olucagini dusunuyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Öncelikle bende 6 yıl öncesine kadar kilolu bir kadın olarak belirteyim.. Bence spor hocan ne diyorsa onun dediklerinin dışına çıkma derim ben :) Fazla bir sorun edecek kilon olduğunu düşünmüyorum ama boyuna bağlı tabi bu etken. Rejimdense sporu tercih edenlerdenim ben ekmeği ve abur cuburu kesmen yeterli olacaktır zaten şahsen bende durum ondan ibaretti 4 ayda abur cubur, gazlı içecekler ve ekmekten uzak durdum ve daha çok yağsız ve sebze ağırlı beslendim. Bunlara başlayınca zaten artık eski yeme alışkanlıklarına dönemiyorsun zaten. Sporla beraber bunları da yaparsan etkisi olacaktır mutlaka. Hem sarkmalar da söz konusu olmaz. Yaza kadar derken idarene bağlı bir durum bu :)

    0|0
    0|0
    • Abur cuburu kesemiyorum ben aç kalınca deli gibi tatlı istiyorum napıcam bilmiyorum 3. Günüm dü bugun akşam yemeginde bozdum işte lanet olsun ya

    • Aaaaa odu mu şimdi.. Bak aynanın karşısına geç iç çamaşırlarınla kendini çek beğeniyor musun o fiziği beğenmiyor musun ona karar ver.. Daha sonra işe koyul bence.. Her ayda belirli tarihlerde kendini böyle çekmeye başla farkı gördükçe mutlu de olacaksın :) Abur cubura elin gittiği anda sağlıklı abur cburulardan al markete gittiğinde onu dışında evde bulunmayınca yemezsin zaten :) Sabah kalvaltısında ya da bu tür durumlarda porridge hazırla hem çok faydalı lezzetli ve doyurucu :)

  • Ben kilo alamıyorum keşke kilo alsam

    0|1
    0|0
  • Umudunu kaybetme sakın bir zaman sonra kilo vermen duruyor gibi gozukecek sana 😊

    0|0
    0|0
Yükleniyor...