Çocuk gibi olmak kötü mü ya :/

meraba arkadaşlar :))

.sizce çocuk gibi davranmak çok mu kötü..yapmacık değilim gerçekten içimden ne geliyosa öyle davranıyorum ..tabi yerine göre de ciddileşebiliyorum. ama bazen insanlar dalga geçiyomuş gibi geliyo ama çok seviyolar beni biliyorum kendileri de dile getiriyo zaten bunu.içimden geldiği gibi davranmak çok mutlu ediyo beni istediğimi özgürce yapabilmek çok huzurlu ve rahat oluyo ama insanların benim hakkımdaki düşüncelerini merak ediyorum doğrusu..ciddiye mi almıyolar acaba beni falan diye düşünüyorum.ama tüm söylediklemi gayet dikkatle dinliyolar.

bunu bugün yazmamın sebebi dersane hocam bana feci hakaret etti..lan gerizekalı falan diye bağırdı çok moralim bozuldu ..bunu sadece bu hocam dedi diğer hocalarım da beni çok sever ama.

bi de sizin yorumlarınızı almak isterim..

by arada yaşım 17


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayir bence cocksu insanlar cok daha sempatk bskalari sevmiyor diye kendinden vazgecicek misin? Untma hayat bskasi olmak icn ck ksa..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • çok kötüevet, bir de site de yaş sınırı 18, kaçak girmişsin;)

    1|0
    0|0
  • bence güzel. insanları takma nasıl mutluysan öyle davran

    1|0
    0|0
    • bazıları öyle düşünmüyo ama ben böyle mutluyum :3

    • boşver bazılarını kendinden başkasını takma ne düşünürse düşünsün

  • yaşın yükselince anlarsın daha gençsin :D

    1|0
    0|0
  • kızlara yakısıyor ben severim öyle tatlı sirin kızları ama siz öyle erkek istemessiniz dimi :D

    1|0
    0|0
    • yoo erkekler de tatlı oluyolar :D kih kih kih

  • Hayir bence cocksu insanlar daha

    0|0
    0|0
  • hayıırr hiç de kötü değil. tvyi açtığım gibi direkt çizgi film izleyen biriyim ben. trt çocukda açıp keloğlan çizgi filmi izliyorum. saçma sapan espriler, çocuksu hareketler, kedi kovalamalar falan

    yaşım 21

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • o nası bir hoca ya öyle. kimsenin sana hakaret etmeye hakkı yok ha ona göre bunu bil. çocuksu davranıyosan davran ama kendine hakaret ettirme sakın... doğal olmaya devam et. başkalarının dediklerine göre yaşasaydık zaten yaşamanın bir anlamı kalmazdı bunu unutma . devam et.

    0|0
    0|0
  • itici oluyolar genelde ama sen çoçuksun zaten önemli olan gelecek senelerde tekrar etmemen

    1|0
    0|0
Yükleniyor...