Dövüş sporlarıyla ilgilenenler bir sorum olcaktı?

bir boksörün (lisanslı) sokakta dövüş etmesi yasak mı silah bıçak kullanır gibi ceza alıyormuş öyle bir şey var mı? yoksa zaten bir kişi karşıdaki kişiye zarar verince her türlü cezası var.. bir cevaplasanız


0|0
1|6

En İyi Kız Görüşü

  • Sokakta dövüşmemez lisans tehlikeye giriyor iptal bile ediliyor diye biliyorum. Tehlike anında sadece kendini savunma durumu olabilir

    0|0
    0|0
    • savunma derken illaki karşılık verilmesi lazım. ama bu lisans işi kötü ya..

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim yasak diye biliyorum. Grçen boks maçı izliyorum adamın birisi sokakta iki kişiyi dövmüş iki sene hapis cezası almış. Normal şartlarda bir insanın o kadar çok ceza alması imkansız gibi...

    0|0
    0|0
    • yuh hadi iki kişi bide o tek kişi olsa neyse. nese en iyisi kavga etmemek. ama boksör haklıdır belkide

    • Hepsini Göster
    • eyvallah. sağolasn en iyisi kavga etmemek

    • Aynen 😊😊😊

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 5

  • ben lisanlı boksör değildim ama evet dışarda kavga etsen haklı/haksız farketmez her türlü suçlusun ama genelde şikayet etmiyolar ben çok kavga ederdim bişey olmadı :D

    0|0
    0|0
  • evet kardeşim lisanslı sporcuysan cezası var ayrıca lisansın gider

    0|0
    0|0
  • Cezanın yanında lisansın da gider

    0|0
    0|0
    • haklı olsam bilemi? bide ekstra ceza veriyorllarmı boksör diye yoksa herkeze aynı muamelemi

    • içinde bulunduğum duruma bağlı sıradan bir vatandaşın lisansı gitmiyceğine göre otamatikmen sen daha fazla ceza almış oluyorsun zaten

    • sağolasn. dedklerinizi ciddiye alıcam

  • lisanslı boksorsen sokakta adam dövünce lisansın yanıyor direk

    0|0
    0|0
  • Bende lisanlı karateciyim bana da aynı şey söylendi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...