Beyler Acil Olarak????????????

Şimdi benim yakın bir erkek dostum var. Ben ona aşığım ve itiraf ettim. Kendisi aylardır triplerime katlanıyor, beni gerçekten çok seviyor ve kaybetmekten korkuyor benden vazgeçemiyor.. Şimdi ben ona itiraf ettim geçen haftasonu dün ise bana "sen benim kardeşimsin" dedi. Ama hala ikilemdeymiş gibi davranıyor.. Murat Kekilli den Unutmak o kadar kolay mı sandın şarkısını yolladı bana. Bugün de yazışıyoruz yani o mesaj attı konuşmaya çalıştırıyordu beni. Küsüyoruz konuşmama kararı alıyoruz "ya ben sensiz olamıyorum" diyor. Seni seviyorum faalan diyor. Dün yatmadan önce bana "umarım beni görünce yüzüme bakarsın" dedi "Hava soğuk düzgün yat" dedim. "iyi uykular sana demek istediğim ama diyemedim bütün kelimeler sana gelsin" dedi. Ne demek istedi anlamadım. Beni kardeş olarak sevdiğini söyledi ki öyle. Ama ikilemde neden davranıyor anlamıyorum. Onu kendime nasıl çekerim?


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • * ya aklını karıştırmışsın * ya da çok profesyonel *

    1|0
    0|0
    • Aklını karıştırmışımdır.. Ama akıl karıştırmaktan kasıt ne?

    • Hepsini Göster
    • ))

    • sağol )

Erkekler Ne Diyor 9

  • Çok duygulandım yahuu aşıksınız daha ne diyim bırakın bu cümleleri haykırın aşkınızı bir daha geri gelmez o güzel anlar zaman tükenip geçiyor :)) aşığım sana diye haykır oda haykıracak :)))) bu ne yaa okurken masumlaştım ( hava soğuk düzgün yat) süper hiç vakit kaybetmeyin dostumm kavuşsun eller :)))

    1|0
    0|0
    • Aaaah ahhh. Biz çok farklıyız. "Sana farklı gözle bakamıyorum" diyor daha ne desin çocuk. Ben söyledim çok seviyorum dedim defalarca. O nuh dedi peygamber demedi . Demekki sevmiyor. Hem bu konuşmalar daaha hiçbir şey diyerlerini okusan hüngür hüngür ağlarsın sanırım. :)

    • Hepsini Göster
    • Tamamdır. :)

  • ahhh ahh :)

    1|0
    0|0
  • Her zaman cevreme demişimdir buyuk konusmayin kardes ayagi g.t ayagi diye ama hic dinlemeyip surekli pisman oldular..

    1|0
    0|0
  • Sen Onu Seviyorsan Oda Seni Seviyorsa Bu Şekilde Yaz Önceki Yaşadıklarımıız Unutup Yeni Bir Sayfa İle Başlıyalmmı ? Fln Yaz Durum Düzelir Bence

    1|0
    0|0
  • sevıyo asık sana

    1|0
    0|0
    • Niye kardeşimsin desin o zaman yaa. .. O kadar itiraf ta ettim. Sana o gözle bakmadım ben bakamazdım da dedi. Daha ne olsn..

    • Hepsini Göster
    • Mesajlarına kıısa cevaplar verip görmezden geliyim diyorum.? :S Kaaçan kovalanır hani.

    • bence hiç sallama cevap verme

  • İLGİNÇ BİRŞEY :D

    1|0
    0|0
    • Ciddeeennn ? :D

    • Hepsini Göster
    • Aynı yaşız ya :D

    • BÜYÜKLÜKTEN DEĞİL O SANA KARDEŞİM OLARAK GÖRÜYORSA SENDE ONA YAS OLARAK DEĞİL ABİ OLARAK GÖRDÜĞÜN İÇİN DERSİN :D YADA BASKA KİİŞİ ADINA ARKİ OL KONUS SOR KANKİ FALAN GERCEK KİMLİĞİNİ BELLİ ETMEDEN SANALDAN KONUSURSUN ERKEK ARKİSİ OL MESELA KIZ OLDUGUNU BELLİ ETME KESİN İŞE YARAR SANALI YOKSA REALDE DÜŞÜNÜRÜZ :D

  • hee ne oldu geldim :D acil demissin :D

    1|0
    0|0
    • :(((

    • Hepsini Göster
    • ne oldurecem sen ztn olusun :D

    • Yaşayan Ölü Style :D :D DDD

  • yinemi sen ya :D:D bırak şu çocuğu kardeşliğin batsın de çekersin anında ;) açık ol

    1|0
    0|0
  • ho hooww daha önce de çok sordun bunu ::D

    1|0
    0|0
    • Evet ve çok tatminkar cevaplar almadım.

    • Hepsini Göster
    • Çaktım inceyi :D

    • gız bu kadar debeleneceğine azcık kıvırsaydın çocuun aklını alırdın bea :p

      o kız kankası ondan bir yol olmaz :d

Kızlar Ne Diyor 2

  • şu an ne yapmak size daha mantıklı geliyor?

    1|0
    0|0
    • Kaçan kovalanır taktiğine bürünmek.. Mesajlarına kısa cevaplar verip onu görmezden gelmek geliyor .. :S

    • sanırım aynı okuldasınız...o yüzden bu taktik başarılı olmazsa,birbirize yakın olduğunuz içn hmn telafi edebilirsiniz...bu iyi bişiy.ancak,istediğiniz etkiyi almadığınızı farkettiğiniz en kısa sürede kesin ki;sonu kötü olmasın...

  • senin başka biriyle olabilcein ihtimalini düşündür.. madem beni istmysn bende seni untmk için bana bugn gelen teklifi kabl edicem de

    1|0
    0|0
    • Ama başka biriyle çıksam da onu hala sevebileceğimi biliyor. Hatta kızar bana kimsenin duygularıylla oynama der.Çünkü kendide yaşadı buunnu.

    • walla bizde sewgilmle çok yakn arkdş dost kanka kardştk ama snra zamnla bişiler hssttk birbrmze belli ettk şimdide 1 yıldr beraberiz

Yükleniyor...