Sevgilinizin/Eşinizin spora gitmesine izin verir misiniz?

Ya arkadaş, sevgilim tutturdu spor diye. Kaşlı erkekler nedense hiç çekici gelmiyor bana, on defa söyledim vücudunu beğendiğimi. Gitmesini istemiyorum!


0|0
32|30

En İyi Erkek Görüşü

  • valla sadece kadınlar varsa gitsin çıkıştada arabayla almaya giderim :) ben giderim ama ben ona kadınlarla gitceksin diyorsam benimde sadece erkeklerin oldugu saatlerde gitmem lazım ;) öyle ondan onu istiyorsam benim uymam lazım :D

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kendisini nasıl iyi hissedecekse o şekilde davranmasına izin vermelisin, bu konularda kısıtlamak pek iyi değil

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • Asla

    1|0
    0|0
  • Spor salonlarında erkekler çoğunlukta olduğundan dolayı izin vermem :) Sadece kadınların olduğu bir yer varsa belki izin verebilirim. Ya da evde yapsın sporunu :)

    1|0
    0|0
  • Evet sis

    1|0
    0|0
  • Kadın/erkek ayrı spor salonuna gidebilir tabi. Şahsen ben bile bu ayrıntıyı düşünüp sadece erkeklere açık bir spor salonna gidiyorsam o da öyle yapacak.

    1|0
    0|0
  • Beraber gideriz

    2|0
    0|0
  • Asla yollamam evde yaptırırım ne salonu onca abaza varken

    1|1
    0|0
  • Gönderirim iyi bisey desteklerim

    2|0
    0|0
  • Vucudunu beğendiğini soyluyorsunda onu korumasi icinde spor yapmasi lazim zaten antrenörüm evde bile spor yaptiririm ona o ama aletli pilates salonuna gonderirim sadece bayanlar var

    1|0
    0|0
  • gidebilir problem değil. .

    1|0
    0|0
  • Izin vermem asla.

    1|0
    0|0
  • Açıkcası türkiyede sevgilimin spora gitmesine izin vermem. Spora giden abaza arkadaşlarım anlatıyo. Önümde domalarak hareket yapıyodu bende o zevkle 40 kilo 50 kilo basıyodum diye. Bunları arkadaşdan duydukdan sonra skseler yollamam.

    1|0
    0|0
    • Yok artık ya..

    • Hepsini Göster
    • Ben gitmiyorum :)

    • Siz derken , seninle o kadar ciddi konuşmadım. Yani siz kızlar demek istedim. Ama sadece kadınlara özel spor salonuna gitmesine izin verebilirim sıkıntı yok.

  • Asssla izin vermem. Benim yanimda olacaksa evet

    1|0
    0|0
  • Veririm.

    1|0
    0|0
  • Gidecek tabi, evde oturup nutella mı yiyecek..

    1|0
    0|0
  • Veririm

    1|0
    0|0
  • Gitsin

    1|0
    0|0
  • beraber gidersek olur o zaman

    1|0
    0|0
  • Gitsin tabiki yapsin baklava beraber haci babaya rakip oluruz :)

    1|0
    0|0
  • spor insanın kendine yatırımıdır böyle bir isteğe karşı çıkmamak lazım

    1|0
    0|0
  • söle o zaman :D ama o kendisi için gidiyodur ne bilm sağlıklı olmak için gidiyodurrr

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Gidemez
    Ben tombul seviyorum

    1|0
    0|0
  • Bem gidiyorum digerleri beni ilgilendirmez

    1|0
    0|0
  • Hayır ben çalıştırırım antrenörlük yapıp ant. okuyorum

    1|0
    0|0
  • Spor yapmak kaslı olmak demek mi aqq?

    1|0
    0|0
  • sağlık için gitsin bırak

    1|0
    0|0
  • Elvette hatta desteklerdim

    1|0
    0|0
  • 45 üstü olsa bişi olmax gitsin 😄😄😄😄😄

    1|0
    0|0
    • Parkta yapsın sporu o yaşta :D

    • Hee bizim mahallenin aşağısında var çok ta hoş çam ağaçları falan var koşsun koşsun dursun 😀😀😀😀

  • Spora gitmek için izin istiyorsa boşarım demekki karaktersiz biriyle birlikteyim

    0|0
    0|0
    • Ne alakasi var? Bosanmaya meyillimisin ne..

    • Boyle basit seyler icin benden izin istiyorsa benim isim olmaz o kadinla. Cocuk mu bakiyorum ben ona buna izin isteyecek? Istedigini yapsin. Kisitlamayi, kendinide kisitlayanlari sevmem.

Kızlar Ne Diyor 31

  • izin veririm ama sadece benimle :D

    1|0
    0|0
  • Gitsin

    1|0
    0|0
  • birlikte gidebiliriz

    1|0
    0|0
  • Sorun etmem.. becerebiliyorsa takviyesiz kas yapsın. Uzun sürer nasılsa pes eder..

    1|0
    0|0
  • izin verdim gayet gidiyor hatta bir süre sonra bende katıldım ona beraber gidiyoruz madem kıskanıyorsun sende takıl peşine

    1|0
    0|0
  • Sacmalama spor sağliktir ayrica vucut onun yani istedigini yapar ayrica aşiri kasli olmasina gerek yok istedigi yerde kalir yani

    1|0
    0|0
  • Abartmadığı sürece sorun yok. Sağlık için spor şart zaten.

    1|0
    0|0
  • tabi gitsin fit olsun kaslı olsun skjsl

    1|0
    0|0
  • İzin istese vermezdim. İzn istemedi gidiyordu yani.

    1|0
    0|0
  • Pardon ıyımısın
    Spor ıyıdır kas candır sende yap o da gıtsın
    Hepımız yaslanıcaz zaten saglıklı beden kım ostemez

    1|0
    0|0
    • Beni göndermiyor. Kendisi gidiyor. Haftada beş gün sabahtan akşama kadar okul. Haftada iki gün calışıyor. Spora zaman ayırıyor, kafeye gidebiliyor. Peki ben ne yapıyorum, ona ilgi göstermek için çabalıyorum. Ama yok... Sence kim haklı burda?

    • Senı gondemrıyorsa o da gıtmıycek

  • Tabi gidebilir ama sadece beyler olsun -_-

    1|0
    0|0
  • Ben gidiyorum onun da gitmesine karışmak gibi bir hakkım olamaz

    1|0
    0|0
  • izin nedir ya? velilik kafasından çıkamadık milletçe.

    1|0
    0|0
  • gidiyordu evet

    1|0
    0|0
  • Gitsin ya banane ama kız erkek karışık salonsa sorun çıkarırım

    1|0
    0|0
  • gidebilir, sadece erkeklerin olduğu günlerde.

    1|0
    0|0
  • evet

    1|0
    0|0
  • birşikte 6 ay gittik zaten

    1|0
    0|0
  • beraber gidersek veririm

    1|0
    0|0
  • Saygi duymalisin bence onun isteklerine

    1|0
    0|0
    • Aynen oyle yaptim bende sonradan :)

  • Kaslı erkek iyidir tabikide izin veririm

    1|0
    0|0
  • evet onun sağlığı her şeyden önemli

    1|0
    0|0
  • Bana göre yaşam tarzı böyle olmalı zaten, izinlik bir konu değil.

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • sagligi icin yapiyordur? neden engel oluyorsun

    1|0
    0|0
    • Ya ne sağlığı bırak Allah aşkına :D

    • Hepsini Göster
    • Sağlık diyen kolpa yapıyodur. Her kulaktan dolmaya inanmayın. Basur olan bile var zorladığı için antremanda 😂

    • Geri kafalılığını sen önyargılarınla belirtiyorsun zaten. Kendisi gösteriş için gitmediğini bilsem hadi neyse diyeceğim..

  • İzin istenmesi gereken bir konu değil

    1|0
    0|0
  • Gitsin tabi :D

    1|0
    0|0
  • Çocuk değiliz sonuçta izin almak saçma

    0|0
    0|0
  • gömekten her zaman iyidir

    1|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...