FB mi çıkar yoksa GS mi?

Arkadaşlar Yarı Finale FB mi Çıkar GS mi yoksa hiçbirisimi? düşüncelerinizi ankete ve yoruma lütfen :)

  • GS
    A seç
  • FB
    B seç
  • HİÇBİRİSİ
    C seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
16|17

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 15

  • hiçbi fikrim yok, fenerbahçeli olarak iki takımında çıkması gururlandırır beni...

    2|1
    1|0
  • gs kesin çıkamaz fb de biraz zor ama belki çıkabilir..

    2|2
    2|1
  • İkisi de çıksın ne bilelim işte :)

    0|1
    0|0
  • Fenerin işi daha kolay. Neden dersen malum oynadıkalrı takım Real değil.

    2|5
    2|2
  • gelatasaray çıkar .

    1|3
    0|3
  • Galatasaray ile Fenerbahçe arasında siklet farkı var yeaa...Galatasarayım bi' tane ! <3

    2|3
    3|3
  • Yari finale çıkar Fenerim,varya ilk devrede 1:0 maluk degil,2:0 galip ohoo hemde ne galip =)))

    2|1
    1|3
  • Galatasaray çıkacak ama fenevi bilemem..

    4|2
    3|5
  • tabiki GS:P

    1|2
    3|3
  • Fenerbahçem çıkacak inşallah ama gs de çıkarsa iyi olur

    1|3
    3|4
  • Fb kolay takım. Gs inşallah çook zor olsada

    0|1
    0|0
  • hiçbiri tabi ki de

    0|0
    0|1
  • RE RE RE RA RA RA GALATASARAY GALATASARAY CİMBOMBOM!

    0|1
    0|2
  • gs bence

    1|2
    1|4
  • fener tabiki

    2|2
    2|1

Erkekler Ne Diyor 17

  • anketin %50 si sadece gs demişse...reali tanıyan yok demekki:)

    1|1
    0|1
  • İkisi de yarı finale çıksın. Fener'in işi Galatasaray'a göre daha kolay tabi. Fener agresif oyununu sahaya yansıtırsa Lazio'ya şans tanımıyorum.

    Hem artık Galatasaray'dan sonra başka bir Türk takımı şu Uefa Kupası'nı alsın artık, kaç sene geçti yav!? :P

    0|0
    0|0
  • Fener biraz zorlarsa belki. Ama Galatasarayın hiç şansı yok :)

    2|3
    1|0
  • bizde çıkamayız fb de...

    0|1
    1|0
  • İnş ikiside çıkar

    2|0
    1|0
  • Gönül isterki ikisi de çıksın yarı finale. şu an da fener yakın görünüyo. ama galatasaray da çıkabilir top yuvarlak.

    1|0
    0|0
    • sanmıyorum. top istediği kadar yuvarlak olsun snajider drogba burak umut toplasan 1 ronaldo anca ederler. karşıdaki takım real madrid. yarı finali önemsiycektir. fener çıkarsa zaten yarı finalde oda gidder. bu sene uefa kupası hayal gibi duruyo.

  • Galatasaray diyenler rüyadan uyanıcaklar yakında :D

    0|1
    0|0
  • Ikisininde zor ama fenerin daha bi' sansi yuksek gibi..

    2|0
    3|0
  • biri şampiyonlar liginde

    biri şaralop liginde..

    1|1
    1|2
    • şaralop ligi dediğinizin kupasıyla övünmeyi biliyorsunuz ama?

    • Hepsini Göster
    • benm düşüncem de öyle umarm öyle olur :)

    • polemik değil yaptığın imanın karşılığını verdim :))

  • Kimseler almasin hatta mumkunse hayatta futbol olnasin:)

    1|0
    1|1
  • 2. numaralı kupada değiliz en iyi 8 takımın arasındayız

    1|0
    1|3
  • ikiside çıkamaz

    0|0
    0|2
  • gs rahat elenir

    0|1
    0|1
  • fb çıkar gs elenir

    0|0
    0|1
  • Hiçbiri diyorum.

    0|0
    0|1
  • ikisi de çıkamıcak zaten Galatasaray yüzde 95 çıkamıcak da Fener de zaten Lazio'ya bence elenir. Lazio güçlü bir İtalyan takımı yabana atılmasın.

    0|0
    0|0
  • fb çıkar

    0|1
    0|1
Yükleniyor...