Bu kardiyo işe yaramış mıdır?

Bu kardfiyo ile bir 250-300 kalori arası yakmış mıyımdır? Yenilrn 3 kaşık nutella sonrası vicdan azabı ile yapıldı, umarım işte yaramıştır. :D




0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • kilona, boyuna yaşına göre değişmekle beraber yaklaşık olarak 200-300 kalori yakmışsındır. hiit kardiyo zaten kalp atışlarını arttırarak her zaman üst seviyede tutar ve kısa vadede fazla kalori yaktırır. :) Nutella gitmiş midir bilemeyeceğim :P yarın tartıda fazla kilo görme ihtimalin olabilir ama takılma. gönül isterdiki nutelladan nefret edelim... :P

    0|0
    0|0
    • 1.60 falan boyum, 50 kgyım :) aslında şişman değilim de karın kası çıkarmaya uğraşıyorum birazcık spora gidemediğim günler evde hiit falan yapıyorum. böyle aşırı kaçırınca da hedefimden beni alı koymasın diye kendimi hiit ile hırpalıyorum işte 😅 spor hocam diyor bırak nutellayı çok zararlı vs ama yok arkadaş olmuyor onlar için pes neyse bizim için de Nutella o yani 😂 ayrıca bu güzel ve açıklayıcı yorumun için teşekkür ederim 😊

    • Hepsini Göster
    • evet ya benimkiler de nutellaya direk zehir gözüyle bakıyor :D basenler aslınfa çok kolay gidiyor da, göbek işte o çok sıkıntı. Ben spora gidemediğim günler evde 2-3 gün hiit yapıyorum bakalım inş senin gibi sonuçlar görürüm :) tebrik ederim ayrıca tatlım :* inşallah hedefimize ulaşacağız.. evet fitnessblender cidden çok iyi ama ben en çok befit'i takip ediyorum, onların yaptıkları daha zor ve daha etkili oluyor sana da tavsiye ederim :)

    • bende ona bir bakarım o halde. :D valla bende de göbek hemen gidiyor ama basen :D çok teşekkürler her şey için. sana da bol bol kolay geelsin :)

Erkekler Ne Diyor 2

  • bence yarar o

    0|0
    0|0
  • bende 8 kaşık yedim hala yiyesim var ya

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...