Fıtnessa başladım ama?

Arkadaşlar fıtnessa başladım boyum 1.80 kilom 85 ben bir 15 kilo falan verdirir diye düşünürken bana kilo kontrollü diyet listesi verdi, yağları eritip kas yapıcaz ama kilon düşmeyecek dedi şimdi ikilemde kaldım bu adam bu işi doğruı mu yapıyor yanlış mı diye.


0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Yağ hiç bir zaman kasa dönüşmez ona bir açıklık getirelim de, yağ verip kas kazanmaktır o , yani yol doğru 15 kilo vermen zaten 80 kilonun neredeyse 16-17 kilosu yağdır ki hepsini pat diye veremezsin profesyonel adamlar bile zor veriyor ama sen hele bir başla ilk sene içinde inanılmaz değişiceksin.

    0|0
    0|0
    • Zaten yağı kasa çeviricem demedim kardeşim. Yağları yakıcaz kas yapıcaz dedi adam yağı kasa dönüştürcem demedi

    • tamam o zaman çok fazla şehir efsanesi geziyor ona dedim.

  • Kardeşim nasıl yağ eritip kas yapıyorsun sen zaten kas çalışmaya başladığında otomatikman yağların ericek kasın olması için yağa ihtiyaç vardır yani sen ağırlık çalıştığında kasların yağları yakacak.

    0|0
    0|0
    • Aynen fıtnessta 15 dk kardio yaptırıp 45dk kas çalışması yaptırıyo

    • 15 dk az bir süre yavaş tempoda kardio yapsan 45 dk falan sürer gerisini sen düşün

Yükleniyor...