Hakem neyin kafasını Yaşıyor ? :D

Hakem neyin kafasını Yaşıyor +4 verip 93 te bitirdi ? :SS


0|0
2|16

En İyi Erkek Görüşü

  • eşofmanlı kaleci 5 dakikayı yedi zaten.hakemde baktı iş yok bitirdi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Gordugum en dandik hakemlerden biriydi zaten..

    0|0
    0|0
  • Evet Gerizakalı erken bitirdi...

    Ama 1 dk daha oynasak bişi değişmicekti..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Bu da aynı şunun gibi bir şey pes oynarken 90 dakika gol atama sonra 90. dakika atağa kalkınca orta sahayı geçtiğin an hakem maçı bitirir ve arkadaşın sana şöyle der vay amk tam gole gidiyordum:D

    Adama demezler mi atacaksan 90. dakikaya kadar gol atsaydın diye. Bizim ki de o misal işte.

    0|0
    0|0
  • harbiden o bir dakikamızı da yemese oynatsa en az 2-3 gol daha atardık

    0|2
    0|0
  • oynanan futboldan tatmin olmayıp bitirdi galiba..

    0|1
    0|0
  • gerçi oynatsa da bence bizimkiler atamıcaktı.. rakibin ilk yarıda çok net bir duran toptan pozisyonu var başka da pozisyonu yok adamalr savunma yapmaya gelmiş bu Macaristanı yenemiyorsan zaten çıkma bu gruptan ayrıca taçtan da gol yenmez...

    0|0
    0|0
  • hakem en iyi maç yönetti bariz hatası yoktu

    0|1
    0|0
  • aynen bende şaşırdım kaleci o kadar vakit çaldı üstüne 4 dk dolmadan bitirdi

    0|1
    0|0


  • iş yapacak takım son dk ya bırakmaz işi kardeş

    bizim salaklar aldığı maçı verdi o kadar.

    0|0
    0|0
  • 1 dakika daha oynatsa Brezilyadaydık..

    0|0
    0|0
  • türk düşmanı işte o pijemalı kaleci resmen kendini oyalayarak süreyi eritti

    0|0
    0|0
  • sonuç belliydi zaten sabha kadar oynansa nolur

    0|0
    0|0
  • hakem maçı çok iyi yönetti hep lehimize karar verdi ama son dakka da şakasını yaptı

    0|0
    0|1
  • hakemler bir tuhaf

    0|0
    0|0
  • Çok ayıp etmiş.

    0|0
    0|0
  • 1 in 5 in hesabı olmaz

    0|1
    0|0
  • kaleci zaten 2 dakikayı aut atışında harcadı, macarlı futbolculara geçince zaten bitireceğim ne gerek var beklemeye :D mantığı

    0|1
    0|0
Yükleniyor...