Sevgilinizle nasıl tanıştınız?

Bakalım nasıl güzel hikayeler çıkacak..

Benim depresyonda olup sürekli ağladığım bir gün burada mesajlaşarak gece boyu teselli ettikten sonra bu kadar ağlayan yüzünü merak ettim dedi ve faceden ekledik. Gece 12den sabah 8e kadar benimle konuştu ve deli gibi ağlarken kahkaha atmaya başladığımı farkettim. Sonradan öğrendim o gün sabah ameliyat olduğunu. Buna rağmen benimle uğraşması çok değerliydi :)


0|0
14|16

En İyi Kız Görüşü

  • senin hikaye de güzelmiş =) bende böyle bir zamanda tanıştım yani kötü olduğum zamanlarda ortak bir arkadaşımız vardı ben eski sevgilimle beraberken tanışmak istemiş hayatımda biri olduğu için haliyle hiç görüşmemiştim.. içine doğmuş olacak ki hiç vazgeçmedi benden... ben eski sevgiliden ayrıldım bir kaç ay sonra karşıma çıktı zaten sürekli takipteymiş haberim yokmuş.. onu üzmemek adına uzun zaman (1 yıl kadar :) teklifini kabul etmedim çok etkileniyordum ama eski duyguların etkisi tamamen bitmeliydi haksızlık edemezdim.. sürekli sinemaya pikniğe heryere beraber gidiyorduk.. sonra ciddi olarak tekrar konuştu naz da bir yere kadar haliyle ben yine nazlandım bu defa bir gitti ki... ben arkasından ölüyorum :D hak etmiştim...birkaç ay sonra telefon ettim tatildeydim başka şehirde olmama rağmen kalktı oraya geldi,ellerinde çiçeklerle...ve biz 3,5 yıl sevgilik döneminin ardından 1,5 yıldır da evliyiz...

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • nasıl tanıştım masada oturuyordu arkadaşları ile bizde arkadaşlarla muhabbet ediyorduk bir ara göz göze geldik sonra tekarar gözgöze gelmeye başladık o baktı ben baktım öküzün trene bakması hesabı sonra kalktım gittim allah belanızı vermesin cok güzelsiniz dedim bana terbiyesiz dedi elimi uzattım boş anına heldi oda elini uzattı bende heyecan olunda vücudum elektiriklenir elini sıkarken carptım fazla elektirik verdiniz dedim carpıldığını anlayınca elektiriği geri verem dedim sonra bir yarım saat daha oturduk arkadaşlarla arkadaşlar cıktı onun arkadaşlarıda lavaboya gidince bir kahe ısmarladım böle

    0|0
    0|0
  • en son sevgilimle kursta tanıştık öyle aşık olmuştum ki ona sevgili olduğunu duyduğumda insan böyle bir dua eder mi bilmiyorum ama inşallah kavga eder ayrılır ve bana bir şans doğar diye ettim hergün.Sonra gerçekten ayrıldı ve sahneye ben çıktım ...önceleri onun herşeyi oldum o da benim herşeyimdi ...ta kiiiii

    0|0
    0|0
    • kizlar oyle birader hep daha iyisini ararlar

    • Hepsini Göster
    • ne oldu seni de mi bıraktı?

    • yollar ayrıldı diyelim ...

  • denk geldi düşürdüm işte !

    0|0
    0|0
  • sevgilim olmadığı için okumadım

    0|0
    0|0
  • yokluk işte .p .p .p

    0|1
    0|0
  • İlkiyle mahalleden arkadaştık

    ikincisiyle bir konferansta tanıştık

    üçüncüyle aynı sınıftaydık

    dördüncüyle bir online oyunda tanıştık

    beşinciyle aynı okuldaydık ben onu tanımıyordum ama kız benim herşeyi biliyormuş :D

    altıncıyla da Moskva ya giderken uçakta

    -Şu an boşum-

    0|0
    0|1
  • Daha olmadı öyle bir şey :)

    0|0
    0|0
  • twitterdan tanıştık. en büyük şansım da 1 minibüs yakınımda olmasıydı :)

    0|0
    1|0
  • daha tanışmadık..32 yaşındayım..inşallah bundan sonra tanışırım..

    0|0
    1|0
  • Tanışmadık.

    0|0
    1|0
  • Internetten tanıştık.

    0|0
    1|0
  • yazcak olsam gwerçekten film gibiydi ama artık yok o

    0|0
    0|0
  • sabah uyandigimda yanimdaydi :-)

    not : saka sevgilim yok :-)

    0|0
    0|0
    • Yalnızların sorusu değil bu :p nazar değmeyin :p

    • Hepsini Göster
    • Nazar değmeyecekseniz anlatın dökün içinizi :D

    • uyuz oldum simdi sana:-) bak nasil nazar degdirecegim gor, herkesin yorumuna salca olucam uyus bayan:-)

  • telefonda tanıştık :D

    0|0
    1|0
  • yalnız olanlar ne diye cevaplasın saçmalamak serbest mi :D

    0|0
    1|0
  • Bir bar taburesi üstünde.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • ayy yerim kız sizi tatlılar :D aynı sınıftaydık 4 sene oldu işte bir hikayemiz yk ama olsun isterdm

    1|0
    0|0
  • 5 sene önce çok sevdiğim birisi vardi ama beni sevmiyodu sırf üzülmeyeyim diye sevgili olduk bir hafta sonra yapamıyorm ddi bende anında aklımdan sildim derken çarşıda dolanıyodum moralim bozuktu. karşımdan arkadaşım geldi selamlaştık yanında bir arkadaşı daha vardi dikkatimi çekmemişti ama çocuk benden hoşlanmış bunu arkadaşım söyledi bende tamam ona söyle sevgili olalım dedim. ilk günden çocuğu tanımadan etmeden sevgili olduk ve hala sevgiliyiz 5 sene oldu. aslında ikimizde yazı geçirmek için sevgili olmuştuk.. ...

    0|0
    0|0
  • Çok tatlıymış senin hikayen :)

    1|0
    0|0
  • tanışınca anlatırım

    0|1
    0|0
  • Ortak arkadaş aracılığıyla .Arkadaş arkadaşın neyse :)

    0|0
    0|0
  • nasıl taıldık şimdi benim herifin babası benim babamla yakın arkadaşlar oda bizim eev geliyo sonra bizde onlara sofra kuruyoz ama o gün gerçekden çok yakışıklıydı işde öyle gördü felan sonra buluşmaya başladık 3 senedirde çıkıyoruz :D

    0|0
    0|0
  • Arkadasimin arkadasiyla bulustum onun arkadasi geldi oyle tanistik :D

    0|0
    0|0
  • Daha tanışmadık

    0|0
    0|0
  • biz bir oyun sitesınde tanısmıstık kankaydık once sonra sevgilioldum

    0|0
    0|0
  • henüz tanışmadık :D

    0|0
    0|0
  • okul okul okul okul okul :D

    0|0
    0|0
  • sevgılımle bundan tam 3yıl önce yani ben lise sondayken gittiğim bı kafede tanıstık..o kafeye oğle arası pizza yemeye gıtmıstık ıkı arkadasımla sevgılımınde arkadasının yeriymiş orası ve orda çalışıyordu oturduk sevgılımde yanımdakı bı arkadsımla arkadas bu arada.sonra pizza kola patatesler hep once bana servıs edıldı sevgılım tarafından..:D sonra oturdugum yer tezgaha bakmadıgı ıcın sureklı cam acma tv acma bahanesıyle hep görüş açıma geçiyordu ıster ıstemez göz göze gelıyorduk aslında nyetı bız cıkmadan ortak arkadasımızı tutup benmle ılgılı bıseyler sormakmıs fakat o wc ye gıttıgı anda kalkmışız ordan kacırdıgına üzülmüş tabıı sonra ortak arkadasımıza ulaşmaya çalışmıs bı hafta sonra ulaşıncada numaramı almış 1ay kadar konustuk tanıştık sonra buralara kadar ılerledik :D

    0|0
    0|0
  • faceten :))) veeeeeee allaha sükür <3

    0|0
    0|0
    • Çok karşılar böyle internetten tanışmalara ya. Ama ben mutluyum :D

    • Hepsini Göster
    • Yok oyunda :)) okeyde karsi karsiyaydik :P eklestik falan iste

    • Yeni nesil harbiden ilginç. herkes okeyde, face te tanışmış.

Yükleniyor...