FB 69-61 GS ve kupa yine bizim ve bir haftada 2 gs 2 bjk derbi galibiyeti ne diyosunuz?

Kupaciklar kupaciklar gelsin yine kupacillar hoppiiii yine sampiyon Fener


0|0
2|5

En İyi Kız Görüşü

  • harikayiz

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • yarın akhisar 1080p var kardeş izle :D

    0|2
    0|0
    • Size kalsa 2005'ten beri her kadikoyde ki macta bu sefer kesin yenecez geyigi yapiyonuz sonuc 20 yilda 3 sampiyonluk son 6 yilda 0 sampiyonluk sizin serefli ikincilikler sezonu yakinda acilir :D

    • Hepsini Göster
    • :D demekki lafın yokmuş sağol

    • Ben diyom Ankaranin dikmeni sen diyon neyse aklinca laf cambazligi yapiyonda benim dedigime cvp bile veremiyon he yavrum 2005'te sergen gol atti

Kızlar Ne Diyor 1

  • 💙💛

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • FENERBAHÇE bu demek yeterli, euroleague kupasıda gelecek bu ülkeye tek rabikimiz cska dır -.-

    0|0
    0|0
  • yazık diyorum tokatlı oldugun yazıyo tokatı tutumayıp yemegını yıyıp havasını solugun semtının ılının takımını destklemeyıp İstanbul kökenlı takım tutmana sadece yazık dıyrum

    0|0
    0|0
    • Ben Turkiye Kupasinda Tokat Fenerbahce oynayinca bazilari gibi acaba hangisini tutsam demedim Tokati tuttum her zaman dedim Feneri tvden tutuyom diye yarin bu yagmurda deplasmana gidicem Erbaaspor maci icin Erbaaspor 3. lige cikmasi benim icin herseyden daha onemli onun icin Kimse bana yazik demeden once bir kendine baksin

    • Hepsini Göster
    • bir tane Fen (erbaa) hce lisansli urunu almamisimdir ama amatorde ki klubumun urunlerini aliyorum takimimin deplasmanlarina gidiyorum sivasta buz gibi havada 90 dakka titreyerek macini izledigimi biliyom benim takimim Erbaaspor'dur bal liginde lideriz seneyede insAllah 3. ligdeyiz..

    • Karsiyaka'da dussun istemem taraftari olan takimlari hep desteklemisimdir..

  • Seriye devam sürpriz yok

    0|0
    0|0
  • Aziz Yıldırım artık pavalı köpekleri stada almıyormu gerçekten

    0|0
    0|0
Yükleniyor...