Okul hayatınız boyunca arkadaşlarınıza şaka yaptınız mı?

eteğini kaldırmak,pantolonunu indirmek... v.b.




0|0
6|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

  • hı hım arkadaşları soyup kırbaçlıoduk:p :p bunlar ne ya öyle şaka mı olur:D D

    0|0
    0|0


  • Yapmadim hayir. Uslu bir ogrenciydim.

    0|1
    0|0
  • Bi arkadaşımın eteğini kaldırmıştım :D

    0|0
    0|0
  • Peruğunu çıkardım

    0|0
    0|0
  • Sırtına post-it yapıştırırdık.

    0|0
    0|0
    • Şişko bir çocuk vardı o çıkartmıştı her pislik ondan çıkıyordu zaten daha neler vardı neler pantalon çıkartmalar falan yaramazdık biz aslında ben uslu durmaya çalışıyordum rahat bırakmıyorlardı ya elliycem ya elliycekler başka seçeneğim yoktu :)

    • Çocuktuk be o zaman şimdi mi yapıyoruz sanki hem biz çocukluğumuzu dolu dolu yaşadık utanılacak bir şey yok çocuğun ayıbı olmaz :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • yok hiç o tarz şaka yapmadım ama atölyede uzun eşek oynarken arkadaşın pantolunun arka tarafı yırtılmıştı boydan boya :D bunu hatırladıkça hep gülerim :D

    0|0
    0|0
  • Yanımda oturan arkadaşıma yapmıştım.Arkadaşım söz almıştı ve ayağa kalktı.Lafını bitirince oturacağı yerde benim kalemim vardı, o kalkış hala aklımda.Hoca durumu anlamadı galiba, pek bir şey dememişti.

    1|0
    0|0
  • ooo :D sulu olmicak şekilde elbette yaptık :D

    0|0
    0|0
  • Çok soyundum

    0|0
    0|0
  • Şakayı bıraz farklı algılamıssın sen :)

    0|0
    0|0
  • ilginç bir şaka anlayışı :/

    0|0
    0|0
    • ... v.b. yani diğer şakalarda buna dahil.

  • Ben hep kenarda gülüp mal mal şakalar yapmayın lan diyeni oynardım.

    0|0
    0|0
  • Şaka yaptık hayvanlık yapmadık.

    0|0
    0|0
  • İlkokulda pandik atardık popo ellemeceler meşhurdu bizde ne malmışız la.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...