Bir bayanın ya da erkeğin ilk neresine bakarsınız?

arkadaşlar dürüst cevaplayın ben bir erkeğin ilk gözlerine sonra poposuna bakarım poposu büyük erkek itici gelir :) sizler nerelere bakarsınız

Güncellemeler:
dişler ve tırnaklarda önemli ilk sıralarda

0|0
13|37

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 36

  • hayırdır yenge boşlukta mısın kimse sana bakmıyor mu:) aradğıın kişi hayatında bulamadın mı yalnız mısın kimse sana bakmıyor mu ya da hayatında eş aradğın kişi daha önüne çıkmadı mı

    tabii kim ne derse desin fizik önemli mesela şişman, hantal, cılız , pozitif elektrik saymayan kız erkek olsun kimse bakmaz

    0|0
    0|0
  • Gözlerine bakarım genelde

    1|0
    0|0
  • popomuza bakan hatunlar; sizin abiniz sevgiliniz yok mu ?

    3|2
    0|0
  • Poposu büyük erkek derken..?

    Resim görebilir miyiz...

    0|1
    0|0
  • gözler. bakışlar önemlidir.

    0|0
    0|0
  • o benim nereme bakıyorsa orasına bakarım !

    0|0
    0|0
  • ya nedendir bilinmez bende daha çözemedim ama ben ilk göğüslerine bakıyorum tey allam sapıkda değilim ama :S

    0|0
    0|0
  • Poposuna elleyesi geliyormuş bazı kızların. Size de oluyor mu :)

    0|0
    0|0
  • ilk konuşmasına bakarım.

    0|0
    0|0
  • yüz çok önemli,gözler sonra fizik,giyinme tarzı,duruş

    0|0
    0|0
  • ilk yüzüne bakarım sonra poposuna sonra bacaklarına sonra da ellerine bakarım parmağında yüzük var mı diye

    0|0
    0|0
  • popom küçük disleri mi günde 2 kez fırçalarım tırnaklarım keserim her hafta saçlarım kısa sakallım yok oldu mu :)

    0|0
    0|0
  • yüzüne parmaklarına gözlerine balık etki kızlar hoşuma gider adamın poposundan ne arıyorsun sen böyle yazınca poposuna bakan olmuştur :-)

    0|0
    0|0
    • ya böle dolgun kadın gibi yürüyolar büyük olunca oda hoş görüntü vermiyo o yüzden

    • çok halkssın evet birde kot giymiş se evet çok haklısın ama benim bir sorunum yok

  • Merak ediyorum düşük bel giyenlere nasıl bakıyorsun link yanlış anlama ben o tarz giymemde neyse ben fiziğini süzerim önce popoda dahil :)

    0|0
    0|0
  • 2. bir bakışım yoktur. İlk bakışta o saniye içinde istediğimi öğrenmişimdir. Ayrıca bazen poposu büyük erkeğin ona göre iş koltuğu da vardır.

    0|0
    0|0
  • gözlere ve dişlere

    0|0
    0|0
  • Bel ve ayak bileklerine bakarım. Ne kadar ince olursa kadına o kadar biçim ve zarafet veriyor. :)

    0|0
    0|0
  • Popoya bakarım derken.. Dön bakayım az"" mı diyorsun ne diyorsun? sdjksdfsgg

    1|0
    0|0
  • Önce yüzüne daha sonra gözlerine bakarım.

    0|0
    0|0
  • Benim popom küçük çekicimi oluyorum senin için yani :D:D:D tırsmaya başladım şaka bir yana :O

    1|0
    0|0
  • kışın gözler baharda popo yazın nereye bakacağıma şaşırıyorum :)))

    0|0
    0|0
  • uzak mesafede boy kilo

    yakın mesafe, eşşeri, dişleri.

    0|0
    0|0
  • yüzüne sonra vücuduna en sonda giyim tarzına :)

    0|0
    0|0
  • gözleri beni çok etkiler bayanda sonra eller ve ayaklar bayanın elleri ince ayakları küçük olmalı

    0|0
    0|0
  • garip bir düşünce tarzı

    0|0
    0|0
  • yürüyüşüne bakarım bacak arası ayrı olmucak :)

    0|0
    0|0
  • Bir bayanın ilk boyuna kilosuna bakarım

    şişmansa zaten kaybetmiştir.

    gözler

    dişler

    saçlar

    0|0
    0|0
  • önce yüzüne ordan gözüne sonrada şeklini incelerim öyle biyere odaklanıp sap gibi bakmam

    0|0
    0|0
    • genel bakrsn yani

    • yani şekil olarak incelerim güzel mi diye dışardan görenler sapık diye düşünüyolar herkesi ama işte öyle olmuyo o iş

  • güzelliği kalçası göğüsleri boş bir kızın gözleri açılmamış mühürlü dudakları

    0|0
    0|0
  • ilk gözlerine sonra baştan aşagı fiziğini süzerim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 13

  • genelde dişlerine bakarım

    0|0
    0|0
  • Bakışlarına ve dişlerine

    2|0
    0|0
    • gözlerine bakınca zaten bakışlarına bakmış olmuyo musun? gözbebeklerinin boyutunu incelicek halin yok herhalde :D bakış diye belirtiyo bir de cins :D:D

    • Hepsini Göster
    • ahaha :D bağırmıyorum yıvrim takıldım öyle :D

  • İlk genel profiline bakarım.Sonra gözler çaktırmadan dişler..Popo hiç bir sıralamaya girmez bende:)

    0|0
    0|0
  • gözlerine :)

    0|0
    0|0
  • gözlerine ve ellerine bakarım.

    0|0
    1|0
  • tabi ki dişler. sarı dişli insanlara katlanamıyorum(takıntı bu)...

    0|0
    0|0
  • dislerine bir de papuçları temiz mi diye

    0|0
    0|0
  • ayakkabısına bıde gozlerıne

    0|0
    0|0
  • poposuna nasıl bakıosnz ilk o da ilginçç..

    herneyse... gözlerine...

    0|0
    0|1
  • Gözlerine tabiki

    0|0
    0|1
  • çok esmer olup olmamasına :)

    0|0
    0|1
  • yüzüne bakarım.Sonra totale bakarım.Sonra tek tke incelerim.Geçen bana bakan çocuğu inceleme altına aldım.incelerken bişeyi daha farkettim parmakları ince elleri beyaz güzelmiş elleri önceden farketmemiştim.

    0|0
    0|0
  • poposu buyk erkek gercektn ıtıcıdır :D

    1|1
    0|0
Yükleniyor...