Hiç tanımadığınız bir kız gelip sizi sevdiğini söylese ne yapardınız?

Hiç tanımadığınız fakat oldukça dikkatinizi çeken, baktığınız veya o kızın arkadaşlarından bilgi almaya çalıştığınız ve sadece adını bildiğiniz bir kız gelip seni seviyorum deseydi ne yapardınız ? Kızlar siz hoşlandığınız ve sizden hoşlandığını hissetiğiniz birine sevdiğinizi söyler miydiniz?


0|0
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • kızın bir adım atması demek, benim 3 adım atmam gerekiyor demek. seviniridim ama genelde kızlar bunu yapmaz. sevdiğini belli eder. ya da çok üzerinde durmaz. ben ise bir erkek olsam bile çok istiyorsam ve gerçekten istiyorsam o da karşılık vereceğine eminsem(biraz da mantık) hissetmek gerekir öncelikle bakışmalıyız :)) Ne kadar iyi olduğuna bağlı bir durum. Herkese de olacak diye birşey yok. O zemini tekrar hazırlamak da zor.

    0|0
    0|0
    • zemin çok karışık işte :DD

    • Hepsini Göster
    • Bencede öyle ama zaman geçiyor ve şartlar nedeniyle 2 ay sonra ayrılmak zorunda kalıcaz malesef :((

    • bana hiç böyle kızlar denk gelmiyor, ben daha uslularını tercih ediyorum . ağırbaşlı durgun ama neşeli hareketli. kızın yapacağı bişi değil ki jest yapmak. o zaman gül dök yollarına. serenat yap. hu hu nerdesin gelsene de. ama bir kız yapınca çok uygunsuz karşılanır. ya da bu sefer iyice yapışır . çok iyi dengelemek lazım. frene basamazsın sonra. :)

Erkekler Ne Diyor 13

  • tutardım kolundan direkt nikah dairesine koşardım heralde yaş kemale erdi bekle bekle nereye kadar dimi

    0|0
    0|0
    • o kadar da değil :D yani öyle bişey yapsaydı giderdim ama :D

  • hoşlandıgını düşünürüm ama seviyorum demesi için erkendir bence

    0|0
    0|0
  • Ohaaaaa keşke dese direk ellerinden tutar ve bende seni seviyorum derdim :)

    0|0
    0|0
  • oturur biraz konuşurdum nerden geldi nasıl oldu ne zamandır bu histesin vs vs konuşurdum gerçekten sevdiğine inanırsam bende denerdim ;)

    0|0
    0|0
  • hç bişey yapmam konşurdm bna göreyse düşünrdm

    0|0
    0|0
  • tuzak der kaçarım.

    0|0
    0|0
  • Ben direkt kamerayı sorardım nerede el sallıyayımda çok uzun sürmesin diye :))

    0|0
    0|0
  • bi hoşlantı aldıysam yanagından öperim elini tutarım hemen

    0|0
    0|0
  • ben bildiğin erkeklerden değilim üzgünüm der uzaklaşırım

    0|0
    0|0
  • Tipe Göre Davranırdım.

    0|0
    0|0
  • eger kimseye asık degilsem ve sevmek istiyosam bir sans verirdim tanımaya calısırdım ... ciddiyetini gordukten sonra karakteri de uyarsa zamanla zaten asık olmus olurdum ...

    0|0
    0|0
  • Sazan gibi atlanmaz bu devirde :) Kimin ne olduğu belli değil. şüpheci yaklaşmak daha mantıklı

    0|0
    0|0
  • hassiktir be rıfat abii

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • ben söyledim çok da hoş oldu karşılıklıymış zaten.. çok düşünmemek gerekiyor hayatta içinden geldiği gibi davranmak lazım.. bazen insana tek gereken 20 saniyelik deli cesaretidir.. sonunu düşünen kahraman olamaz. ağaca yaslanma..

    0|0
    0|0
    • Peki ya karşılıklı değilse öyle olmadığını düşünmüyorum mutlaka hoş kız demiştir ama yinede korkuyorum.

    • Hepsini Göster
    • Doğru söylüyorsun :D

    • kaç kere dünyaya gelicem felsefesi :D

  • Ben pat diye söyleyemem sanırım..

    0|0
    0|0
  • Ben kızlardan hoşlanmam derim

    0|0
    0|0
  • secdigimi söylerdim..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...