Erkek arkadaşınızla sevgili olmadınız ama sevgili olmak istediğini nasıl anlarsınız?

Sorum şu,biz uzun zamandır konusuyoruz, Ikımızde okuyoruz daha birbiirmizi hic gormedik...

Fakat birbirimize karşı öyle bir guven oluştu ki, sanki yıllardr tanısıyrz...



Bi gun konusurken don muabbetıne geldi konu esprili yani, gülüşüyoruz öyle derken, iyi ya sana don alcam dedi, üstü kaç beden giyiyorsun dye sordu utandm falan özür diledi, sizce beni seviyor mu?



Bir erkek sevdiği kadına mı alır o tarz seyleri?


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Hoşlanıyordur %99 cunku o sohbetlere girmezdi :D yav ben sevgilimi tavlamak için ilk iki ay caba gösterdim fakat don muhabbeti hiç olmadı :D Yaşın eyer dogru ise 30 35 civarı hala okuyomusun ki ? sanırım yanlış yazmışsın yaşını her neyse. Bi cıkmaya başlayın sonrası zaten gelr gerçekten don alır mutlu mesut yaşarsınız:p Sana karşı cinsel istek hissediyor olabilir ve senden %99 gerçekten hoşlanıyor ama herzaman istedigini verme ona herşeye evet deme ilk adımı erkek atmalı sen degil.Agır başlı ol kendine baglamış olursun zor kızı oyna kolay olma zor kızlar erkeklere hep daha cekici gelmiştir. Tabi o kişi ile uzun süreli ilişki istiyorsan bu dediklerimi yapmalısın kazanan sen olursun

    0|0
    0|0
    • zaten ben hemen utanıyorum, Oda özür diler ve kapattk konuyu der. :)))

    • =) o zaman sorun yok ama cıkmaya başlamadan girmeyin o muhabbetlere =)

Erkekler Ne Diyor 8

  • Siz yakında sevgili olursunuz.

    0|0
    0|0
  • Don derken külotmu? :) yoksa yaşlı teyzelerin giydiği benekli diz altı donlardanmı :)) ilk söylediğimse hoşlanıyor ya da seni istiyordur ikinci ise şaka yapmıştır :)

    0|0
    0|0
    • Şaka değil üst beden nosu istedi, nasıl bı tarz renk alsam dedi hatta... :))

    • Hepsini Göster
    • dikkat edıyorum elbette...

    • Evet portakal suyu içmeyi unutma :) vitamin lazım öğrenciysin sonuçta :)

  • don alır mı bilmem ama senden hoşlanmış ve o kadar açık konuşabilmiş yoksa öyle konuşması imkansız yani tabi arsız değilse. Arsıza diyecek bişey yok.

    0|0
    0|0
    • Arsız değil, cok efendidir, ben utandığğımda hemen özür diler konuyu kapatır... beni boktan bırı olarak tanımanı istemem der.. :)))

    • Hepsini Göster
    • Anladım :))

    • bir daha konuşmak isteyecek misin peki .):):)

  • bir erkek cinsel istek duyduğu kadınlara bunu sorar. ve her cinsel istek duyduğu kadını da seviyor anlamına gelmez.

    0|0
    0|0
    • Hayır o değil, yanı onu alıp hediye olarak gndercekmıs, o yuzden sordu numarasını, hem adınıda söyleyemıyor böyle utanıyor o da, hani don muabbetnedene giderken, üstü kac beden giyiyorsun dedi

    • Hepsini Göster
    • Kötü bısey mı bu yanı.. Hakkımda kötümü dünüsüyrdur

    • bence böyle bir hediyeyi kabul etme. sonuçta o kadar şey varken neden iç çamaşır ya. sapıkmıdır nedir.

  • sana karşı bir ilgisi var gibi duruyor...

    0|0
    0|0
    • Gibi derken... Yani ben utanıyrm o tarz konuya gelınce, o hemen özür diliyor, bende diyorum ya kendimi sey kız gibi hsseddm bı an ve yanlıs anladıgını sandım dyrum... Seni asla öyle düşünmedm dusunmemde , sneın karsında senı yanlıs anlayacak biri yok rahat ol dıyor...Ve realdekilere bıle vermemıs bana verdıgı degerı...Birde konusurken deli dıye hitap ediyor gulerek :)))

    • Hepsini Göster
    • ama cok kıbar ya öyle düşünceli ki, bana cok deger verıyor...

    • kendimi haydar dümen gibi hissettim şimdi burada he :D

  • muhabbete bak ya abazenüs

    0|0
    0|0
  • Tutsana elimi kırcan mı belimi

    0|0
    0|0
  • wuuuww çıtır sevgili modu haaa :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Senden etkilenmis don linktekine benziyorsa seni arzuluyor demek cinsel olarak. Seni o donun icinde gormek isterdir buyuk ihtimal ilerde :))) Yinede tetbirli ol pisman olacagin sey yapma. Hayirli olsun simdiien

    link

    0|0
    0|0
    • bak aslnda durduk yere don alcam demedı.Gundemde kı bı haberden konusurken hani yakında donlarınıda satarlar dedik, konu burdan doğdu, oda don sevmem ben dedi, bende sevmedm halde espri olsun dye ben severm dedim, oda ıyı ya sana don alıym dedi byle gelişti ıste :)

  • Don muhabbetini sevgiye bağlama mantığına çok güldüm

    0|1
    0|0
    • (Yaş:30-35)

    • Hepsini Göster
    • kız gulup durma beee sevıyorum onu ben :D

    • Allah muhabbetinizi arttırsın

  • Evet erkekler sevdiği kadınlara don alır. jhjshcfjkhas

    0|1
    0|0
Yükleniyor...