Arkadaşlar sizce ne yapmalıyım?

arkadaşlar ben okuyorum işsizim ailemin durumu da öyle iyi değil. erkek arkadaşımda memur aldığı para ortada ama gittiğimiz heryerde o ödüyor inanın ben bir yol parasının bile hesabını yapar durumdayım. bazen ona ufak tefek hediyeler alıyorum ama inanın çok zor durumdayım sırf bu nedenle ayrılmayı bile düşünüyorum. onun lan acaba paramı mı yiyor demesinden korkuyorum elbetde düşünmez bunu ama iyi hissetmiyorum kendimi


0|0
1|11

En İyi Erkek Görüşü

  • zor bidurum istersen konuş para harcattırma ona

    0|0
    0|0
    • ister istemez çıkıyoruz dışarı ee hava malum biyere giriyosun az parayla çıkmıyorsun .

    • Hepsini Göster
    • haklısın teşekkür ederim

    • önemli değil

Erkekler Ne Diyor 10

  • hmm durumun vahim ama ilişkiniz uzunsa bu konuda kafana birşey takmana gerek yok lakin '' sana nereye gidelim , ne yapalım'' dediğinde bilmemki deme aklına gelen cafe yerlere götürür fiyatınıda düşünmez yani öyle bir soru sorduğunda kayıtsız kalma aklına gelen yakınlardaki ucuz yerleri tercih et yemek konusunda da ama şunada dikkat et ucuz diye sağlığından olma sor soruştur. Onada yok öyle pahalı yerlere gitmek falan de. ozaman parasını yiyorsun imajı oluşmaz.

    0|0
    0|0
  • O böyle olmadığını biliyorsa sende kafana takma.

    0|0
    0|0
    • biliyor takma diyor herşey düzelir diyor ama ben işte içim içimi yior

  • o zaman yapacağınız en iyi şey ona açılmak gerçekten anlayışlı biriyse sizi anlayacaktır üzülmeyin seviyorsanız herşeyinizi paylaşın size sevgisi daha da artacaktır

    0|1
    0|0
    • elbetde anlar eminim ama işte ben fazla gururluyum yapamıyorum ki. bazen karnım tok diyorum bazen midem bulanıyor diyorum ama ister istemez o para harcanıyor

  • Allah dan başka hiç kimsedir ki yarın ne olacağını bilemez,dua et, senin karşına senin gibi iyi niyetli dürüst biri çıksın ki bence suandaki erkek arkadaşın ;) kazanmaya başlayınca sende ödersin ne var ki bunda

    0|0
    0|0
    • işte nebileyim hırçınlaşıyorum bunun yüzünden bazen.

    • Hırçınlaşırsan Bu gibi şeyler ilişkinde sorun yaratır takma kafana,zaten haftada 1 görüş özlesin ;) veya sık görüşüyorsan 3 mesela toplamı 3 saati geçmesin ;) ondada zaten ne hesap gelirki 40-50 :)

    • :):) peki teşekkür ederinm

  • 2014 deki kpss ye hazırlan memur ol beraber yirsiniz paranızı

    0|0
    0|0
  • sakın öyle düşünme para kısmını cıkar aklından hediye almayıver bir atkı ör elinle olmazmı benim hayatımdaki en güzel aldıgım hediye kız arkdsımın ördüğü atkıydı inanki hiç kendimi o kadar degerli hissetmemiştim

    0|0
    0|0
    • yaptım onu ördüm ama işte ne bileyim bak yazarken bile gözlerim doluyor yani bazen istiyorum çıkarım parayı ödemek ama yok ki az bir parayla günlerimi geçiriyorum diyemedim işte

    • Hepsini Göster
    • Allah kalbine göre versin ne diyim ya sennin gibi kıza para degil kolum bacagım feda olsun

    • estağfrullah Allah razı olsun inşallah düzelir herşey sağolasın

  • takma kafana.sen bayansın.sonuçta herkes devlette iş bulamıyor.ilerde sen daha iyi noktada olabilirsin.

    0|0
    0|0
  • anlıyorum seni :/

    0|0
    0|0
  • senin gibi düşünen kız candır can... muhakkak o seni en iyi şekildee yaşatmak istiyordur. elinden gelenin fazlasını da yapıyordur. bence onunla çok pahalı yerlere gitmeyin. ne bilim basit bir dönerci ve ya bir cay bahçesi. tabi bazen de iyi bir yere gidin.

    ama sakın ayrılma. işte o zaman en büyük kötülüğü yaparsın ona. o memursa parasının hesabını da bilir.

    0|0
    0|0
  • Ayrılmanıza gerek yok bence.açıkla durumu.bi orta yol bulun.ve bu zorluktan ve zor durumdan beraber çıkın.destek olun birbirinize.Allah yardımcınız olsun inşallah düzelir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • haklisin ya uzuldum bak:(

    0|0
    1|0
Yükleniyor...