Böyle nasıl uzar gençler?

18 yaşındayım e 1.50 boyundayim😔😣Bölümün uzaması için ne yapmaliyim
Yüzmeye baslicam ama Sizce ne yapım tavsiyelere


0|1
4|13

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Uzamazsın artık uğraşma hiç

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Yüzmeye git bir de ek olarak spor salonunda boy uzatma programına gir ve süt iç bol bol

    0|0
    0|0
  • Yüzmeye geç başlamışsın la. yüzmeden başka bişey yapmana gerek yok.

    0|0
    0|0
  • Yuzme basket bol bol süt ürunleri ben 18 yasimdayim 1.86 yim bana boyum yetmiyor :)

    0|0
    0|0
  • Uzamaz

    0|0
    0|0
  • uyku basketbol yüzme voleybol

    0|0
    0|0
  • uyku en iyi boy uzatici saat 22 ile gece 4 arai

    0|1
    0|0
  • kapının üst demirinden aşağı tut ve aşağı doğru sarkıl kanks. işe yarayacaktır.

    0|0
    0|0
  • iyi beslen

    0|0
    0|0
  • Zipla surekli egersiz yap süt ic hep

    0|0
    0|0
  • bence boyun iyi yaa zaten artık çok geç en fazla 1-2 cm uzar.

    0|0
    0|0
  • Artık zor

    0|0
    0|0
  • uzamazsınki artık :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • acıkcası cok fazla uzamasını bekleme cünkü artık yaşına gelmişsin ergenlik serüvenin sona erecek neredeyse eğer bir kızsan tabi

    0|0
    0|0
  • Doktora görünmeden emin olma bence ama pilates falan yapabilirsin ki bir kac cm uzar

    0|0
    0|0
  • Geçti artık uzamaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...