Dumbell - Sporla İlgilenenler Bakabilirmi?

Sporla Çalışanlar Lütfen Sabırla Okuyabilirmi? Yeterince Açık Anlatmaya Çalıştım Çünkü :)

21'e Daha Yeni Girdim Hep Küçüklükten Beri Yapmak İstemişimdir Ancak Çok Fazla, Tabiri Caizse
Küçüksen ve Öküz Gibi Çalışırsan Aldığın Proteinler Kaslara Gidiyormuş ve Boy Uzamıyormuş Bende Bir Kaç Yıl Bekledim, Boyumun Yeterince Uzadığından Yanayım 1.90 Aslında Boyum Uzamıyordu

Basketbolla Uğraşarak Başardım Bunu, İstediğim Amerikan Güreşlerine Katılmak Değil Tabikide :) Tip Olarak Bir Şikayetim Yok Şükür :) Sadece Vücudum ile ilgili Geliştirme Yapmam Gerekiyor Dediğim Gibi, Çok Fazla Kas Değil Hem Spor İçin Hemde Kendime Şekil Vermek İçin. Omuzlarımı

Belirgenleştirmek istiyorum ancak omuzlar gelişince kollar ince kalacak o yüzden amele gibi gezmek istemiyorum, yastık koymuş gibi görünür :) uzun lafın kısası hem omuzu geliştirebilecek hemde kol kaslarımı 4de 1 olarak fazlalaştıracak bir çalışma nasıl yapabilirim? yine ve yine dediğim gibi çok fazla

kas yapmak istemiyorum dün 40 liraya 5 kglik 2 dambıl aldım dünden beri çalışıyorum. bu dambıl benim
çalışmam için yeterli olurmu veya isteklerimi karşılarmı? tabik sadece dambıl ile olmaz, düzenli yemek yemek vs vs işte böyle tioları bekliyorum sizden, ne yapmalıyım?


0|0
1|8

En İyi Kız Görüşü

  • Senden de bir khal drogo cikabilir belki boyun gayet iyi :)

    i.kinja-img.com/.../18lqdysi0sigrjpg.jpg

    ilk önce Deadlifts, Squat ve Jump Squats la baslayabilirsin sonralari Dumbbell Swings, Medicine Ball Slams ve Burpees dene- youtube daki videolardan da bakabilirsin. Dietine de dikkat et tabiki, sivi tuketimi, protein agirlikli beslenme önemli. Fistik yagida bir arti...

    Bol sans

    0|0
    0|0
    • benden çıksa çıksa cücük ramazan çıkar ne khal drogo'su :D :D
      yorumun ve tavsiyelerin için teşekkür ederim tavsiyelerine
      uymaya çalışabilirim umarım :)

    • Olmaz demeyin sansinizi deneyin :) tesk

En İyi Erkek Görüşü

  • benimde yaş 19 boyum 1,88 bende öyle endişiye kapıldım yeni başladım 5 kg bir yere kadar idare eder seni dostum 10-12.5-15 kg kaldırmama rağmen 5 kgyle bir hareket var onla baya iş görüyor 2 kolu full açıyosun yana doğru yukarı kaldırırken hızlı aşağı indirirken yavaş indiriyosun

    0|0
    0|0
    • dün başladığım için hafif ağrılar var. ama ben önlemimi aldım. çalışmadan önce ne olur olmaz kolları 5-6 dk çalıştırıyorum. ağrı var yinede oda çok abandığım için ancak ağrı başladıktan 2 saat sonra yani normalleşince kolum. kas gevşetici sürerek dindiriyorum ağrıyı. günde 3 kez çalışıyorum ve 3 saatte 1 defa 2. kez çalışıyorum tekrar 3. saat geçince son çalışmayı gerçekleştiriyorum. 30 defa farklı şekillerle (dik & yatay kaldırıyorum) toplam 60 defa kaldırıp indiriyorum dambılı. yeterli olurmu peki bu? çok fazla abanınca kol patlar gibi oluyormuş yaşamak istemiyorum onu :D

    • Hacı çok uğraşırsın onla git fitnessa ben 7.5 kg zor kaldırırken 10 kg kaldırmaya çalışıyodum kaldırıyodumda zorluyodum hiç bir şey olmuyor fitnessin hiç bir zararı olmuyor hayvan gibi kolun filan olmaz zaten kas yapmak zor iş istesen yapmak zor bence maddi durum varsa fitnessa git gerçekten çok işini görür hiç olmadı yalandan yaparsın kaç kilosun?

    • dostum nasıl yani şu kısmı anlayamadım "2 kolu full açıyosun yana doğru"
      yani anladımda ne şekilde google amcadan bir resim bulup atabilirmisin
      buraya örnekleme olarak?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bende çalışıyorum senin gibi sadece omuzlar için değil tabi sana bir program yazayım istersen adlarını yazıpta bulursun sonra zaten omuzları geliştirmek için hazır programlar var internette nerde arsan bulursun zaten farklı hareketler de olmuyor herkes aynı şeyi yapıyor.

    V-Push Up (Normal Push Up sonrası bu)

    Dumbell Front Raises

    Laterall Raises

    Barbell Front Raises (Halter ile yapılıyor imkanın varsa tavsiye ederim)

    Side Lying Lateral Raises

    Bent Over Lateral Raises

    Seated Dumbell Press

    One Dumbell Front Raises

    One Arm Dumbell Press

    Bunları 3 set 8 er veya 10 ar kez yap etkisini görürsün direk istediklerini yazdım sana :D

    0|0
    0|0
    • O eig sectigin arkadasin dedigi hareket de var icinde yalniz sen sadece omuz gelistiricem kollar onlara gore biraz zayif kalicak diyorsun ama bence orantili olsun ki estetik gorunsun zaten belirgin olmaya basladi mi zevk alicaksin zevk aldikca vucudunu orantilamaya calisirsin kesinlikle. Yalniz sabir lazim 2 ay calisip olmuyo yeaa yaptim ben hep sabirsiz biriyimdir sen değilsindir insallah dedigim gibi hareketlerin adini yazinca videolari dahil herseyini bulursun.

  • Kardesim öncelikle sahibinden. com da 100 tl 70 kg dambil seti vardı kargo dahil 140 tl. 10 kg ya 40 tl vermek yerine biraz daha biriktirip onu almani tavsiye ederdim.
    Soruna gelecek olursak 4 set 12 defa yapabilirsin. ya da 5 set 10 defa yapabilirsin. Vücut işi sihirli dehnekle olacak şey değil. Zamanla yavaş yavaş. Internetten bakabilirsin hareketlere. Bunun yanında sınav ve barfiks yapabilirsin. Büyük kaslar ne kadar çok gelisirse diğer kaslara o kadar etkisi olur. Bacak çalış kendi ağırlığınlà. Yaparsan olur. Öncelikle kendine inan ve yapacam de. Başarılar dilerim... :)

    0|0
    0|0
  • 5 kg pek etkilemez.
    Ama başlangıç olarak yeterli olur.
    Uzmantv'den evde vücut geliştirme olarak gir hareketlere bak.

    0|0
    0|0
  • Program lazım. 2 günde 1 çalışacaksın düzenli beslenme vitamin protein vesairelerin yanında ek takviye kullanıyorlar sanıyorum. Ek takviye kullanmadan daha fazla çalışman gerekli. Programdan kastım 15 setli atıyorum omuza kaldıracaksın 15 saniye sonra göğüse kaldıracaksın onların isimleride var biceps falan. Netten bak geliştirmek istediğin kaslara uygun bir program ayarla.

    0|0
    0|0
  • onun yerine dambıl seti alsaydın hacı bence çok hafif 5 kilo anca 2 ay idare eder seni bende var 50 kilo set istediğim gibi ayarlıyorum bende ilk başta 5 kilo ile başlamıştım ama şu an teki ile 18 kilo takıp çalışıyorum

    0|0
    0|0
    • tanesi 25 kgdan kaldırabilirim onla, oda eğitmen eşliğinde. tek başıma kaldırırsam bir facia kaçınılmaz olabilir :D yorumun için teşekkür ederim :)

  • 5 kglik dambele olmaz o iş fitness salonuna giderek yaparsin onu. ve çoknkasli olursun diye endişelenme çünkü istesende olamazsin çünkü kas gelistirmek cok zor birşey

    0|0
    0|0
    • vaktim bol istediğim kas olsa emin ol yapabilirim. sadece tio istiyorum yorum değil, yinede teşekkürler yorumun için.

    • youtubde kenzo karagözün videolarini izle adam herşeyi aćikliyor orda

    • o tür videoları izlemiyorum çünkü onlar zaten sporcu. benim amacım sporcu olmak değil onların öğretmeye çalıştığı şeyler sporcular için ben bir sporcu değilim sporcuda olmak istemiyorum dediğim gibi dostum sadece vücudumu şekillendirmek istiyorum birazcık. omuzlar çıksa kasda çok az değil orta seviyede gelişse (omuz gelişti o gelişmezse olmaz) yeterli olacak bana.

  • bunu okuyan varsa alkışlarım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...