Terbiye sınırlarını neden ınsanlar aşıyor soru soru sorarken bile argolu cumleler kullanılıyor neden?

evet sanakda dıye herkes veya genelleme yapmıyım ama neden saygı denen bırseyı kullanmıyolar mısal soru sorarken dahı hep argolu cumleler bu basıt bır örnektı argo sevmeyn ınsan bır tek benmıyım saygılı olmak bu kadarmı zor ınsanın kendısne ılk once saygısı olması gerekmezmı

Güncellemeler:
yazım hatası yapmısım kalvyem bozuk özür dılerım
sanırım bana tek yıldız veren şahıslar argocular :D sorun deıl ustunde durmam yanlız adap öğrenın herkese +1 teşekkür edrım
hepınızın cvb bırbırınden guzel teşekkür sadece +1 rın dısna cıkmıyorum

0|0
7|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Lafı ile kullandığı takma ismin bir müddet sonra özdeşleştiğini farketmeyen bu yeteneksiz espriciler sonunda kendilerinin sonunu getiriyor.

    Ya sorusuna cevap gelmiyor ya yorumuna aldırış edilmiyor , zira kişi kendi kumaşını belli etmiş oluyor. Gerçek ve sanal arasnda bence bir fark yok , iki kişilik taşımanın cildi bozacağını düşünüyorum .

    Benim ayrıca üzüldüğüm şu ki , sanaldayım kimim belli değil sanan bazı " garip " lerin burada karşı cinse laf sokması , özele davet etmesi , taciz eden kelimelere cüret etmesi . Kendi kriterlerine göre insanları aşağı yukarı basamaklara yerleştirecek kadar da pişkin olup bir de sözünü örf adet gelenek ve din ile desteklemeye çalışıp daha da batması.

    Her nedense o lafları kızkardeşine kullansa biri , kan çıkaracak kadar da öfkeleniyorlar. Daha çok söz var denecek de , anlayan olur mu sorun burda.

    2|2
    2|2
    • cok haklıısn emeğıne yuregıne saglık

    • Hepsini Göster
    • Kardeş dediğin gibi insan bir süre sonra sanal kişilikten etkilenmeye başlayıp, reel hayattaki kişiliğini de aynı doğrultuda şekillendirmeye başlıyor.

    • aynı yönetim o kadar ergenleri şikayet etmemem rağmen niye hala barındırıyor.cinsellik soruları diğer kategorisinde soruluyor bişey olmuyor.sonra da 1 ay önce kaldırılan sorum hakkında bana akıllı ol mesajı atıyor.

Erkekler Ne Diyor 19

  • Böyle davrananlar seviyesiz oldukları ve kendilerini ezik hissettikleri için bu şekilde davranıyorlar bence. Klavye delikanlısı bunlar. Bir de eksilerler şimdi. :( < ---(Kı*ımla gülüyorum anlamında.)

    1|1
    1|0
  • Terbiye dediğin şey daha doğrusu temsil ettiği kavram bütünlüğü toplumları "tımar" etmeyi amaçlar.

    Argo konuşmak terbiyesizlik.

    Neden?

    Mantıklı bir nedeni var mı sence?

    Hepimizin bildiği, yaptığı şeylerin söylenmesi neden bir insanı terbiyesiz yapsın?

    Ben s.çıyorum.

    Sende.

    Ama bunu bildiğin için terbiyesiz olmuyorsun sadece söylediğin için oluyorsun.

    Yani terbiyesizlik olarak gördüğün şeyi yapınca zaten terbiyesiz olmalısın.

    Uygulama terbiye ama söyleme terbiyesizlik.

    Bu ne mantığa ne akla uygun gelir.

    Yani sen s.çınca terbiyesiz olmuyorsun ben bunu yaptığını söyleyince terbiyesiz oluyorum.

    Akıl ve Mantık neyi gerektirir?

    Yapılan şey terbiyesizlik ise bunu söyleyen kişide terbiyesizliğe iştirak etmiştir.

    Yapılan şey terbiyesizlik değil ise terbiyesizlik olmayan bir şeyi söylemek terbiyesizlik değildir.

    0|0
    0|0
    • ne alakaya cok sınırlıysem cıkar bı sıgara yakarım ıkı dk nefes alıırm o ortamdan kacarım sakınlesıncede kendımı anlatrım mısal kufrlu nıe konusyım

  • milletcek severiz koymayı falan.cümlenin başında sonunda.ha edep bilmiyor muyuz

    biliyoz tabi.hocamın karşısına eşofmanla çıkmayacak çıkanı da uyaracak seviyede hem de..

    ammaa zor bir hayat yaşıyoruz,4 5 gün boyunca dolan testisleri boşaltmak nası bir rahatlık sağlıyosa

    gün içinde içinde biriken stresin yarattığı ağır sıkıntıyı da küfürle saçma salak şeylerle atmak gerekiyo..

    bu benim ahlaksız olduğuma kanıt olmaz.ASIL ,NAZİK NAZİK KONUŞUP MASUM KIZIN KANINA GİREN DÜMBÜ..ÜN YAPTIĞI P.Ç LİĞE BAKMAK LAZIM.ASIL EDEPSİZLİK BU.KANDIRMAK !

    yüzyüze olsak bir kadının yanında küfreder miyiz peki..ben etmem..nasla kat'a

    1|0
    0|0
  • Ben onu hiç yapmıyorum. Çok şükür ki burada 2 defadan fazla argo kelime kullanmadım. Küfür etmek ve argo kullanmak Acizliğin ve okumamışlığın en bariz göstergesidir... Güzel bir konuya parmak basmışsın. Anlayabilene ..

    1|1
    1|0
    • teşekkür ederım bır erkeğede bu cumleler yakısr saol

    • Hepsini Göster
    • Sen sağol :))) Böyle seviyeli konuların takibindeyim :)

    • :)) pekii

  • ya burda kimseyi etkilemek gibi bir derdimiz olmadığından saydırıyoruz işte...sende yap rahatlarsın monşer takılmaya gerek yok...

    1|0
    1|1
    • böyle yetısmedım + rahtsız oluyorum bu tur ınsanlardan sadece bende deılım yorumlara baakarsan

    • Hepsini Göster
    • senın zıhnıyetındekı ınsanlarla ısımız

    • Yanlışın çokluğu ölçü olamaz, çok yanlış tek bir doğru bile etmez . Mide bozuksa buraya kusarım giderim diye bir mantık da olamaz ...

  • cunku karakterler bozuldu kalleslık kaptı damarlarda gezınen kan

    1|0
    0|0
  • şimdi sen çok terbyeli adaplısın biz ise tam tersiyiz oldu...eşşeğe binen osuruğuna katlanır be ablacım bu ortama geldi isen milletin birbirine sayın bilmem kim dye hitabını da bekleme

    1|0
    2|1
    • ne alaka 3 yıldır bu sıtedeyım ve saygılı olan nıce arkadslarım var bence anlaya bılne

    • o zaman onlarla devam et bu kadar basit

  • İyi bir konu bence , üstünde durulur.

    2|1
    0|0
  • Saygısızlar :/

    1|1
    1|0
  • yönetim günlük hayatta argo kullanıldığı için sorun olmaz diyor.saygılı olsaydık inan ki bu sitede durulmazdı eğlencemize bakalım en iyisi.

    1|0
    1|2
    • Tam tersine , yönetim söz ve iletişim kurallarını bozanları , seviye düşürenleri , insanları küçük düşürmeye çalışmayı eğlence sananları ayıklıyor. Durup dururken yorumunuzun görünmezliğin yaşıyorsanız sondan 1 adım geridesiniz demektir.

    • cok dogru cems34

  • haklısın gerçekte böyle konuşamıyolar ya sanalda zaten kimse tanımıyor falan diye düşünülüyo sanırım

    1|1
    1|0
  • sorularımda argo var ama kimseye hakaret etmiyorum (nedense üstüme alındım ) :(

    1|0
    1|0
    • dürüstsün yanlız bizi boşver kendıne saygın olmalı canım oncelıkle

    • Hepsini Göster
    • ben saygıszlıklatn bahıs edıyorum mısal cem yılmzında skclerı oluyo ordada argolu ama espırı amclı lanse edlıyo halbukı gunluk haytmıza argoyu sevdırmeye calıstrlıyolar kımısı marfet gıbı dılınden dusrmuyo kımısde spırı amaclı ıkısı cok farklı olabılır yaklasım ynlız argodan hoslanmıyorum bu kadr ack ana avrat soven ınsan ıtıcı vede acızdır benm ıcın bu ornek

    • Argo, içerdiği ima ve laflar nedeniyle bir çeşit ortalıkta donla gezmek gibi birşeydir. Çoklu argo da bir sürü renkte donla gezen demektir. Bunu iş ya da ev ortamında nasıl yapamıyorsan burada eğlence maskesi arkasında yapılması hoş değil,aksine çirkin ..Kendine ait ortamlarda böyle dolaşandan ne kadar rahatsız olursan,burada da insanları o kadar rahatsız edersin ve sonunda " ya kafadan ya edepten terbiyeden yetişmeden sakat " gözü ile bakılır ve uzaklaşır insanlar. Tabi resmi makam burası da

  • kendisini o şekilde ifade ediyor insan. kimse için kendini değiştirmek zorund a değil insanlar. rahatsız oluyorsanız cevap vermez,okumazsınız olur biter.

    0|0
    1|0
    • küfürle edecekse hiç etmesın olmadı toplumdan kaldırılmalı boyle ınsanlar o derece kızıyorum

    • argo ile küfür aynı şey değildir. zaten küfürlü konuşmaya site izin vermiyor.

  • toplumda ezik dışlanmış kişilerde görülür genelde küfür sebebi ise bastırılmış kin duygusudur...!

    1|0
    0|0
    • TOLUMDAN DIŞLANMIŞ HİÇ BİR İNSAN YOKTUR SADECE KÖTÜLER DIŞLANIR TOPLUMDAN DIŞLANMIŞ İNSANLAR TOPLUMA AYAK UYDURAMAYAN TOPLUMUN İÇİNE GİREMEYEN İNSANLARDIR YADA MUTLU İNSANLARIN MERHAMETSİZLİĞİDİR ONLARI EZİK EDEN KÜFÜRLÜ EDEN

    • Hepsini Göster
    • ayneen guzel cvb

  • Terbiye sınırının göreceli bir kavram olduğundan mı ne :)

    1|0
    0|0
  • Kişilikle alakalı bişey

    1|0
    0|0
  • hainsin ondan

    0|0
    1|1
  • bana göre de senin koyduğun avatar resmi terbiyesizlik :DD

    0|0
    0|0
  • Cunku sinirlar gorecelidir ve degistirilebilir.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...