Herkesi arkada bırakıp çekip gitmek ister miydiniz yeni bir hayata?

soru net.arkadaşlarınızı, ailenizi herkesi bir daha görmemek üzere bambaşka bir yere gitmek ister miydiniz? yeni insanlarla tanışıp belki de bir aile kuracaksınız.

İstiyor insan. bağlı olmadığın bir ailen varsa ve her gün sevdiğin bir arkadaşının seni sevmediğini öğrenince çekip gitmek istiyor insan.

neyi mi bekliyorum? okulumun bitmesini bekliyorum. bir meslek ve sonrasında heerkesi arkamda bırakarak sırra kadem basmak.

kim bilir belki de 20-30 yıl sonra şans eseri karşılaşırız

Güncellemeler:
geçerli bir sebep lütfen.

0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • gideceksem japonya ve ya amereika niye kaçmak için ülkem güzel de insanları skıyo işte alem sıkıyo işte

    0|0
    0|0
    • aynen. kaçtın mı yurt dışına kaçacaksın

    • evet ama şimdilik otele kaçıcam çalışmak için antalyadan alanyaya full lojman yaş 18 çalışacam sonra askerlik 1 yıl da ordan tamma

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bir hafta evde yalnız kalmak istiyorum gideceğim az kaldı zaten de o zaman sa yalnız olamayacağım :/

    0|0
    0|0
  • gitmek isterdim ama aşkmla beraber yalnız ikimiz olan bir dünya isterdim.

    0|0
    0|0
    • ben ne diyorum sen ne diyorsun

    • Hepsini Göster
    • o ayrı bir dünya istediğin aşkından ayrılınca anlarsın ne demek istediğimi

    • yaa neden ayrılayımki.inşallah ayrılmam.

Erkekler Ne Diyor 7

  • 16-17 yaşındayken çok istedim ve yaptım.

    şimdilerde geride bırakmak istediğimin aslında kendim oldugunu anlıyorum.

    0|0
    0|0
  • 2-3 yıla gitmeyi düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • Bu herkezin yapabileceği birşey de..

    Oldukça zor birşey

    0|0
    0|0
  • Bir kere yaptım ama doğru olmadığını düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • Öyle olucak sonunda zaten .

    0|0
    0|0
  • çekip gittigin yerlerde de sevilmezsen o zaman zçarsın dostum..

    0|0
    0|0
  • gitmek değil de çoğu zaman yalnız kalmak istiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...