Uzaktan ilişki yaşadığınız sevgili mesaj atmıyorsa ne yaparsınız?

uzaktan ilişki yaşadığınız sevgili gün boyu mesaj atmazsa ne yaparsınız? akşam vakti 10 - 10 buçuk gibi atıyorsa ve sürekli bahanesi var ise?


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • ben uyarırdım. her gün aynı şeyi yapmasına izin vermezdim. işi olduğu zaman atmasın problem değil ama her gün 10 da mesaj atamazdı bana. gün içinde ne yaptığını bilmeliyim. hep böyle devam ediyorsa da çok kavga ederdik. sonucu ne olurdu bilemem.

    1|0
    0|0
    • ben kaç defa uyardım inan sayısını blmiyorum ama o hep devam ediyor.. ve hep kavga ediyoduk şu sıralar sesimi çıkarmıyorum kavga olmasın diye ama bilmiyorum nereye kadar böyle devam edicek

    • Hepsini Göster
    • seninde hakkında hayırlısı olsun kardeşim sağol düşüncelerin için :)

    • rica ederim :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • Hani derler ya gidiyosun artık baska sehır baska yerler baska ınsanlar ıcıne artık benı unutursun der arkada kalan...bu dogrumudur arkadaslar araya mesafe gırınce gercekten bıter mı aşk...O kadar yasanan guzel gunlerın hatırını bile siler mi mesafeler...?

    1|0
    0|0
    • malesef siliyor

    • Hepsini Göster
    • nası yani :(

    • ekleye bilirmisin beni sonra tekrar silersin

  • gözden ırak olan gönülden de ırak olur diye tam senin durumun için söylenmiş sanırım.

    1|0
    0|0
    • sanırım...

    • Hepsini Göster
    • belli ki pek olmasada olur kafasında aklı başka kızlarda ayrıl gitsin

    • sanırım öyle

  • Uzaktan ilişkimi olurmuş Koy g*t*ne tekmeyi başka taliplerini ara

    1|0
    1|0
  • Demekki ilişki falan yok ortada, koyvercen yani:)

    0|0
    0|0
  • öenmli bişey değil sadece senden soğumuş (:

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ne bilim belki dişi ağrıyordur konuşamamıştır... Pardon yazamamıştır :DDD

    0|1
    2|0
  • "iyilik panpa senden nbr" yaz sen de

    0|0
    1|0
  • yalancının tekidir belki ne biliceksin sonuçta uzakta yani yaptığı hiç bir hareketini de takip edemezsin. işte uzaktan yaşanan ilişkilerdede böyle bir sorun var zaten yakındakinde bile güven eksikliği söz konusuyken bide uzakta.. acayip az bir güven var zaten arada bide böyle şeyler yapıyosa kaybeder . sen boşver onu etrafına bak yakınından birilerini bul

    1|0
    0|0
    • aynen öyle.. şu sıralar hep böyle ya anlamıyorum neden böyle yapıyor aldatıyor mu acaba beni? ya da yedekte mi tutuyor bilmiyorum ama çok acı veriyor :( boşvermekle boşverilmiyor ama zamanla sooğuyorum ondan böyle yaptıkça

    • Hepsini Göster
    • vardır mutlaka bize denk gelmiyor sanırım:/

    • evettttt :/

Yükleniyor...