YAĞ YAKIMI İÇİN L-KARNİTİN?

arkadaşlar l-karnitin kullananların fikirni alabilir miyim? ben de bir ara kullandım tek shot halide 20li. baya faydasını gördüm. epey oluyo bitireli tekrar başlasam mı diyorum. bir de zararı olur diyorlar karaciğere falan. zarararını gören var mı. karın bölgem yağ bağladı resmen. bir an önce kurtulmak istiyorum


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • zararı ıvar tabi ama ne ölçüde bilmiyorum böbreklere ve karaciğere tahribat yapıyo vede yağ yakıcı kullanıyosan sporda yapman lazım yoksa çokta faydalı olmaz

    0|0
    0|0
    • cardiodan önce alıyodum ilk kullandığım zamanlar cardionun ardından karın çalışıyordum baya faydasını gördüm karın eskisi kadar çalışamıdığımdan saldı biraz tekrardan yaza kadar toparlamam lazım

    • kolay gelsin tavsiyem sağlığınızı riske atmayın

En İyi Kız Görüşü

  • kullanmayin öyle seyler gereksiz sporunu yap dogru beslen tamamdir

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • bol bol al adamlar senin gibi geri zekalilardan para yapiyo

    0|0
    0|0
  • L carnitine i sporla beraber kullanırsan eğer hiçbir zararı olmayacaktır lakin en basit yağ yakıcıdır spor yapmazsan depolanmadığı için idrarınla atarsın meyve suyu niyetine bile içilir yani, eğer spor yapmayacaksan ona göre şeyler tercih etmen lazım termojenik yağ yakıcılar ve cla olabilir.

    0|0
    0|0
  • her kullanımdan sonra 2 ay ara vermek en iyisi 2 ay gectiyse kullan gitsin :D

    0|0
    0|0
  • spor ile faydalı

    0|0
    0|0
    • cardiodan önce alıyodum zaten aldığım zamanlar cardionun ardından karın çalıyordum sıkındım orda biraz yaza kadar iki kere alsam mı diyorum zararını görmeyeceksem

    • kulanım aralarıda 15 gun ara ver ya da 20 gun

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...