Paten sürmek istiyorum ama yeni başlıycammmm

Ne tarz bir paten almam gerekiyorsorum kısa oldu sanırım


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • Eskiden şu dört tekerleklilerle çok eglenırdım ben

    Alacagım ilk fırsatta yeniden

    Düşüp kolunu bacagını kırarsın dıyenlere aldırma

    Öğrenmen çok zaman almaz

    Harika bişi üstelik

    Bence... alacagın paten... kalabalık sokaklarda da kolay kullanabılecegın bir şey olsun

    belkı avm lerde yolları düzgün sokaklarda da kulanırsın

    0|0
    0|0
  • Kaliteli bir paten istiyorsan RollerBlade veya Powerslide al derim.Ama fiyat biraz daha uygun olsun dersen Fila, Oxelo marka paten alabilirsin.

    0|0
    1|0
    • sen yapıyormusun paten

    • Hepsini Göster
    • yollarda ne tarz bir paten almalıyım ben biraz kiloluyum 180 boyunda 85 kiloyumda dayanıklı birşey olsu bir de manevra kabiliyeti iyi olsun istiyorum fiyatta önemli :)

    • Söylediğim gibi kaliteli birşeyler istiyorsan paraya kıyacaksın.Aman deyim kırtasiyeden marketlerden alma şu pateni düşer ölürsün yerden toplayamaz kimse :)

  • Ben paten hep kayardım hiç düştüğümüde hatırlamam griydi doya doyada ve dolu dolu kaydım mahallemizin sokaklarında en sonunda da kuzenime vermiştim ne günlerdi bee..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Valla dıkkatlı ol ben 2 yıl ugrastım patenle, ılk zamanlar çanağı kırıyordum düşerken, kollar bacaklar az yara olmadı :)

    0|0
    0|0
    • ne tarz bir patenle başladın vede faydası oldumu kas gelişimine kondisyona falan

    • Kas gelısımıyle alakalı bır durumu yok onun. dandık bırseydı benımkı markasını hatırlamıyorum ama ısımı goruyordu.

  • 2 gün sonra biri patenle düştüm kolumu bacağımı kırdım diye konu açacak beyler

    0|0
    1|0
  • paten olsun yeter..

    0|0
    3|0
  • Tekeri olan bir paten.Ne bilelim ya türkiyede paten kayan sayısı cok azdır herhalde :D

    0|0
    1|0
  • Ayağına uyması önemli.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...