Sohbet muhabbet de kantarın topuzu kaçmasın bir taraflara

arkadaşlarınızla sohbet ederken el ele oturuyor musunuz?kadın-erkek arkadaşlıklarından bahsediyorum.


0|0
1018

En İyi Erkek Görüşü

  • belki geri kafaliyim ama bu tur arkadasliklara inanmiyorum. farkli ya da ayni cins olsun farketmez bir el ele tutma varsa, arkadasliktan ote bir his var demektir benim icin. bunun en masumunu kizlarin elini tutabilmek icin fal bakma numarasi yapmaktir. ele ele tutusup sohbet edip biz sadece arkadasiz demek kantarin topuzu mu emin degilim ama birseyler yanlis demektir benim icin. asiri bir fular durumu varsa bilemem.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • sadece arkadaşım olan kızlar koluma girerler, dizime yatarlar, boynuma sarılırlar falan görüşünce ama hani el ele oturmanın da yeri ve zamanı vardır. mesela ben sadece arkadaşım olan bir bayanın elini tutuyosam üzgündür ve onu teselli ediyorumdur. ööle durduk yere el ele tutuşmak pek normal değil bence

    0|0
    0|0
  • Hayır öyle bir şey yok.

    0|0
    0|0
  • yalnızsak ortam müsaitse kantar da topuzu da intihar ediyor

    0|1
    0|0
    • niyet bozulunca yani

    • gerçi sen sohbet muhabbet sırasında demişsin ama sevgiliden bahsediyorum normal kız arkadaştan değil niyet dediğin zaten farklı olsa yalnız kalmak istemez bunda bozuk olan bir taraf yok bence

  • Benim elimi tutan olmadı şu ana kadar :(

    link

    Kıskandım :( :( :( Biriside benim elimi tutsun lan :(

    0|0
    0|0
  • Genelde sarılıp öpüyorlar bile ne diyosun sen :))

    0|0
    0|0
  • Rahatsız oluyorsan tutmazsın elini , pozisyon vermişsinsn tatlım.

    0|0
    0|0
  • ben cips felan yiyince elim yağlıyken tutuyom bir iki sövüyolar sonra

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • normal arkadaşıyle niye el ele otursun ki insan?

    0|0
    0|0
  • Dokunma samimiyet belirtisi olabildiği gibi zarf atma da olabilir.

    0|0
    0|0
  • el ele oturmak ne bikere :)) ayrıca ohah diyorum olmaz öyle arkadasla sevgili olsa neyse.

    0|0
    0|0
  • O neymiş lan sevgilimle oturmam ben el ele, arkadaşımla niye oturayım :)

    0|0
    0|0


  • O denli salakca hareketlerim yok

    0|0
    0|0
  • Elle kalsa neyse resmen fortçuluk benimki.

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşım bile yok lan ne tutuşma olaki ?

    0|0
    0|0
  • bi kızla sohbet ediyosam mutlaka dokunmaya, orasını burasını ellemeye çalışırım

    0|0
    0|1
    • seninkisi de o* çocukluğu

    • birisi sohbet ederken seni çok kötü mıncıklamış, tepki verememişsin içinde kalmış ve fena halde sinirlerin bozulmuş anladığım kadarıyla...bu tepkiyi başka türlü açıklayamam çünkü

  • neden olmasınnn iletişisüper oluyorr:)m

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • herkesin eli kolu yerinde oturuyor karşılıklı.

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bisey niye el ele tutusalim...hee elini tutmama ihtiyaci varsada tutarim büyük bir mesele değil

    0|0
    0|0
  • ten temasım bile yoktur ama "ayhh sen ne komik şeysin böyle" diye mıncırıyosam niyeti bozmuşumdur

    0|1
    0|0
  • arkadaşımla el ele oturmam tabiki herkesin eli kolu yerinde dursun

    0|0
    0|0
  • Arkadaşımın elini tutmam ben.

    0|0
    0|0
  • bunu yapanlar arkadaşız mı diyor:)

    0|1
    0|0
  • meme mıncırıyorum yiyişen dayılar gibi

    0|0
    0|0
  • El ele oturmak ?

    0|0
    0|0
  • bi yengem var nerde yeni bir erkekle tanışsa eli kolu durmuyor fıldır fıldır

    0|0
    0|0
  • Arkadaşımın elini tutmam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...