Beyler sadece sesini duymak için sevgilinizi arayıp,kapatır mısınız ?

sevgilim gün içinde aradı sesimi duymak içinmiş nasılsın falan dedi hemen kapattı çok bozuldum sonrada mesaj attı" etrafı müsait değil miş ama sadece sesimi duymak istemiş mesaj bile zor atıyormuş işte olduğundan" o yüzden kısa tutmuş bu doğru olabilr mi?

yani sadece sesini duymak için sevgilinizi ararmısınız beyler?yada bilerek mi kapattı ne demek bu sizce erkek neden böyle davranır

  • Gerçekten seviyorsa gün içinde sadece sesini bile duymak yeterli gelebilr
    50% (2)100% (1)60% (3)Oy Ver
  • Yalan söylüyo olabilir
    25% (1)0% (0)20% (1)Oy Ver
  • Merak etmiş ve aramış sadece
    25% (1)0% (0)20% (1)Oy Ver
  • Beni kontrol etmek istemiştir,
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Adam aşık
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

  • Sesini özlemiştir belki.

    0|0
    0|0
    • neden ozler ki insan anlamadım ya ses bu bir aloyla mı özlemi gidiyor anlamadım ki ,seviyo demek mi yani ?

    • Hepsini Göster
    • Ay ne alaka güvensizlik gizli. Özlemle güvensizliğin ne alakası var.

    • tamam teşekkür ederim çok

Erkekler Ne Diyor 5

  • Olabilir sıkıntı etme. Ses öyle birşeydir ki varlığını hissettiren en güzel şeylerden birisidir :)

    İstemese ona bile tenezül etmezdi

    0|0
    0|0
    • bir aloyla mı özlemi gidiyor anlamadım ki ?

    • Bunları takıntı edersen o özlem konusunu aşar bunalıma girersin.

  • vallaha bn sevdigim insanın sesini duymak için her yolu denerim isterse kıyamet kopsun. seven hereseyi yapar

    0|0
    0|0
    • neden ozler ki insan anlamadım ya ses bu bir aloyla mı özlemi gidiyor anlamadım ki ,seviyo demek mi yani ?

  • Bana yapıyorlar tanımadığım kızlar

    0|0
    0|0
  • o eskidendi eskiden duygu vardı utanma vardı,şimdi ise bunlar sadece rol gereği yapılıyor kızı etkilemek için yapılıyor

    1|0
    0|0
  • bikaç bin kere yaptım :D

    0|0
    0|0
    • nasıl yani sadece sesini duymak için mi ararsın?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hiç böyle şeylere kalkışmadık :D Yani sesimi duymak istiyosa işmiş müsait değilmiş onu etkilemez :)) patronun yanında bile aradığını bilirim ben. Bence yalan söylüyor.

    0|0
    0|0
    • aradı oda işte ama hemen kapttı nasılsın iyi misin o kadar.yalan mıd ır?

  • öfff şimdikilerin aşkı sadece altına atana kadar geçerli bu kadar heveslenme bence

    0|0
    0|0
  • ben yapmadım ama o yapıyor bazen asdfghjkl

    0|0
    0|0
    • nasıl yani sadece sesini duymak için mi arayıp hemen kapatır mı ?

    • Arıyor alo diyor,efendim diyorum,bir şey yok deyip kapatıyor :) ilginç biraz kendisi asdfghjkl

  • Merak etmiş ve aramış sadece

    0|0
    0|0
Yükleniyor...