Yarın 2.el araç alıcam garanti bankasından kredi kullanıcam acaba cıkarmı zorluk cıkarırlarmı?

Arkadaşlar yarın 25. bin tl değerinde bir araç almayı düşünüyorum 5.bin tl peşin verip 20 bin tl kredi cekmeyi düşünüyorum bütün işlemlerimi garantiden yapıyorum ve hesabım garantide yılda nerden bksanız hesabıma 50-60 bin tl nakit geliyor işlem yapıyorum yani kredi kartımı bikaç gün geç ödediğim oluyo bazen bana kredi cıkarmı daha önce 2.el araç kredisi alan arkadaslar bilgilendirrse sevinirim


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • eğerki maaaşın yüksek görünüyorsa ve bu güne kadar herhangi bir kredi kartını falan geç yatırmamışsan çekirdek ailende kredi sorunu yaşayan yoksa vede babanın iyi bir işi varsa %90 çıkar

    0|0
    0|0
    • Bikaç gün geç yatırdıgım oldu bazen ama aramadılar yani bikaç gün geçti günü

    • art arda bikaç ay durumu tekrarlamamışsan sorun olmaz diye düşünüyorum. EN önemli şey tabii tanıdık her işte olduğu gibi bankaların herhangi birinde tanıdık varsa ona başvur

    • Tanıdık demeyelimde banka müdürüyle bir kez sohbet etme imkanım olmuştu bide veznedeki bir bayanla muhabetim iyi sayılır ablam gibi görürüm

Yükleniyor...