Villada oturan arkadaşlar çatı katını kime ayırdınız?

Villada oturanlar çatı katını kime ayırdınız?Sizce kimin hakkıdır?


0|0
5|11

En İyi Kız Görüşü

  • ben kalıyorum çatı katında kışın sıcak oluyor tabi yazın durulmuyor hiç alt katlara geçiyorum :))

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • villamız olsaydı kesin benim olurdu ekşınlı falan

    0|0
    0|0
  • Alet hedevatların hakkıdır.

    0|0
    0|0
  • sen gel istersen alirim seni ama saadece esmer, zayif yani ince belli olcan ve adindaa eda olucak !

    0|0
    2|1
    • sorduğum sorunun cevabını arıyorm saçma sapan cevabı değil

    • ahahhaha ahahahhaah ahahahahah


      villamiz yokki ! saadece nazillide 5 katli apartmanimiz varr ve bir dükkan varr ve yeni bina dikicez kusadasina istersen oranin catisini sana kiralayim !

  • villamız olaydı eyiydi ama olsaydı ben kapardım :)

    0|0
    0|0
  • bizde tv odası tarzı bir yer.loş,ses sistemi falan var.film artı maçları isliorum.bnden başkada çıkan yok ztn

    0|0
    0|0
  • Genelde çatı değil en alt katı verirler gördüğüm kişiler hep en alt katta kalır çatı da genelde çocuklar kalır

    0|0
    0|0
    • en alt kattaydım kardeşim şimdi çatı katı diyorum ama artık yeter daa

    • Hepsini Göster
    • puff evde yardımcı daha neler gelir temizler gider kalcak bişey yok saray demedik villa dedik

    • benim gördüğüm villaların hep yardımcıları alt katta kalıyor sen neyden sıkıldın çatı denizi mi görüyor

  • cati katı eskı esya bölümüdür misafır oturtulmaz

    0|0
    0|0
    • bir banyo tuvalet var ve geniş bir yerse yazık olur ama

  • Çatı katında ben yaşıyorum :) Yan odada kardeşim diğer taraftada dadım kalıyor

    0|0
    0|0
  • benim tabi ki

    0|0
    0|0
  • Villamız yok biz fakiriz.

    0|0
    0|0
  • ben villada oturmuyorum ama çatıda güvercinlerin hakkı vardır

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kuzenim kalıyor. Öle bir evleri var

    1|0
    0|0
  • 0|0
    1|0
  • çati kati benim.

    1|0
    0|0
  • millet villada yaşıyor ya işe bak bizim evin balkonu bile yok anasını satiyim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...