1 69 boyunda birisi hangi dovus sporuna musait sizce ?

kalıplı birisi hangi dovus sporu gider .. omuzlar genis ve kalıplıyım .. boy etkilimi box kursu var ama ben ayak ta kullanmak istiyorum ... gidenlervar mı?tanıdıgınız ya da ... güres demeyin bu arada :) ona meragim yok ..


0|0
5|9

En İyi Kız Görüşü

  • halter kaldır. uygun...çok zorlama motoru patlatırsın mazallah

    0|1
    0|0
    • dövüş mü sence bu :)

    • Hepsini Göster
    • bende onu kendime gore ondeki seceneklerden olarak goruyom .. ama iste boyuma uygun etkili olanı secmeye calısıyom .. hani bacak kullanamıcaksam artık sade yumruklara yonelcez ... ama isterim ki bacak ta kullanayım ...

    • sende amma aç gözlüsün boks iyi

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 9

  • Güreş olmasa da, Judo olabilir. Çok keyifli bir spor tavsiye ederim. Senin cüssene uygundur diye düşünüyorum. Bir buçuk yıl kadar spor-kültür olsun diye kursa gitmiştim. Zaman ayıramıyorum artık.

    0|1
    0|0
  • wing chun olabilir reflex ve hız olarak iyiysen zevk alabileceğin bir spor :)

    0|1
    0|0
    • bunu duymustum ..karıstırmıyosam daha cok kadınları için cıkarılmıs etkili bir dovus teknigiydi galiba ... en azından kendini korumada etkili olabilir .. bulabilirsem bu tarz bişeye gidebilirim ... aslında yumruklarım cok kuvvetli.. onlara guveniyorum ... omuz bolgem trapezler falan saglam yani boyutuma gore ... teşekkurler yorum icin ...

  • Dövüş sporunda boy çok önemli değil.Kendi kilondaki bir rakiple maça çıkarsın.Ayak da kullanmak istiyorsan kickboks veya muay thai yap.

    0|1
    0|0
    • ya .. bulundugum yerde dayılar body ile cok ilgileniyor kulturlerinde var .. aslında bende uzun bir aradan sonra basladım .. ama aynı zamanda buraya da yonelmek istiyorum ... ve bos olmak istemiyorum... yani ben maça cıkmıcam ... ama bulundugum yerde turklere gıcık oluyolar :) aslında surda son 1 senem kaldı ama bana sadece burası icin lazım olmucak ...

    • Hepsini Göster
    • 6-7 ay düzenli yaparsan etkisini kavga etmeden bile anlarsın.Karşılıklı konuşurken bile farkı hissedebiliyorsun yani o kadar :)

    • eyvallah :D

  • tekvando olabilir,

    başkasının gücünü ona karşı kullanma amaçlı...

    0|1
    0|0
  • Boyla ilgisi yok tekvandoda kendini geliştirip kickboksa geçebilirsin

    0|1
    0|0
    • hmmmmm ... olabilir aslında ... acaba soyle orta karar seviyeye ne kadar zamanda gelebilirim .. bir bilgin var mı ?

    • Kickboks için 3 ay içinde maçlara çıkacak konuma gelmen mümkün

  • Hepsine yönelip en son kafeste devam edebilir.

    0|1
    0|0
  • koş hacı ayaklarınıda kullanmış olursun beyin bedava :)

    0|1
    0|0
  • eğer zayıfsan kung-fu diğerlerinde çok dayak yersin :)

    0|0
    0|0
  • Boşver dövüşü.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...