Bugünden itibaren spor yapıyorum?

Bugünden itibaren kilo almak için spor yapıyorum. Spor yapılarak da kilo alınabiliyor biliyosunuz. Mekik, şınav, squat yaptım. ve yavaştan yavaştan babamla boks yapmaya başladık :)). Sizce de faydalı olur mu?


0|1
220

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet spor yaparak kilo alinabilir ben aşırı zayıftım 1 sene içerisinde 15 kiloya yakın aldım ama spor + pilav makarna tabuk yumurta karbonhidrat tozu baya bir yedim :)) beslenme bu sekilde protein ve karbonhidrat ağırlıklı olmalı faydasını görmen için yoksa boşa kürek çekersin

    0|0
    0|0
    • Benim sorunum sanırım metabolizmamın hızlı olması ve gün içinde çok sık acıkmamam doğru düzgün 3 defa acıkıyom ama onda da çok yiyom. Bende ara öğün kavramı yok

    • Hepsini Göster
    • Okul saatlerime denk geliyo o yüzden orda yaptıklarını ben evde yapıyorum

    • Anladimda evde genel ağırlık çalışamazsın vücudun genel anlamda dengeli kilo alabilmesi genel ağırlık çalışman gerekir yani bütün kaslarını çalıştırman gerek sade sinaf ve mekikle olacak işler değil bunlar

En İyi Kız Görüşü

  • Öğünlerini atlamazsan düzenli olarak yersen ve Spor yaparsan fit bir vücuda sahip olabilirsin :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • sporda kilomu alınıo

    1|0
    0|0
  • olur ne mutlu sana

    0|0
    0|0
  • Başarilar diliyorum canım

    1|0
    0|0
  • helal knk

    0|0
    0|0
  • Olur olur

    0|0
    0|0
  • sadece spor yaparak kilo alabl, yorum ben😃

    0|0
    0|0
  • Gainer + sporla iyi kilo alabilirsin bu arada boy kilo kaç çok mu zayıfsın

    0|0
    0|0
    • Yaşımı burda söylemiyim ama boy 163 kilo 44

    • Hepsini Göster
    • Aynen spor yaptıktan sonra 2 saat içinde yediklerin kilo yapıyo diye biliyorum doğru mu

    • Çalışan kaslar gelişeceğinden onları beslersen kilo alırsın

  • Alınır ama düzenli beslenme şart..

    0|0
    0|0
  • Spor yeme miktarını arttırabilir daha çok ister çok yersin belki kilo alırsın biraz bünye meselesi

    0|0
    0|0
  • Aferin sana canım :)

    0|0
    0|0
  • iki gün sonra bırakırsın :)

    0|0
    0|0
  • hadi hayırlı olsun :D

    0|0
    0|0
  • Herşey beslenmen ile alakalı.

    0|0
    0|0
    • Tahin pekmez yiyom bolca 😀

    • Hepsini Göster
    • Gülme ama bı tahin pekmez karışımı işe yarar mı?

    • İştahını açar. Bu amaçla kullanmak yemek için sana aracı olur. Acıkırsın. 😊😊

  • protein tozu kullan bak ozmn nasıl kilo alıyon :D

    0|0
    0|0
    • Doğal yollardan gideyim ben :)

    • Hepsini Göster
    • Sanki protein tozuyla ilgili hızlı şekilde etkisini gösteriyo ama spora devam etmessen sonu kötü oluyo gibisinden şeyler aklımda kalmış

    • yoo hiçte öyle bşi olmuyo o senin dediğin ailaçlar için geçerli :) ben aldım bu 2 kutum ve süreklide spor yaptığım söylenemez aklıma gelince yapıyorum :D

  • helal sna

    0|0
    0|0
  • Evet olur ama beslenmenle de alakalı... Bol bol protein alman lazım. Süt yumurta et

    0|0
    0|0
  • olur olur devam et

    0|0
    0|0
  • Evet olur

    0|0
    0|0
  • Faydalı olur :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bakıyorum siteye alışmışsın hajadajkd

    0|0
    0|0
    • Şimdi merak ettim kimsin 😀

    • Hepsini Göster
    • Hatırladııım

    • :D :D

Yükleniyor...