Squat sorusu arkaşlar yardımcı olun yaw?

Ya bu squat ta ilk ön bacak kasları neden sertleşir ilk totomuz sertleşmesi gerekmiyomun ben hareketlerimi yanlış yapıyorum?


0|0
6|6

En İyi Erkek Görüşü

  • evet git youtubeda Ass to grass squat yaz oyle yapilmasi gerekiyo bizim salonda squatcilarin yuzde 90% yanlis yapiyo bide romanian deadlifts iyi popo icin

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • Doğru yapmiyorsun squat yaparken ayakların önde popo geride durcak sen dik durursan bütün yük ayaklarına ve beline biner egildigin zaman sanki sandalyede oturuyormus gibi durcan

    0|0
    0|0
  • bir çok squat tarzı vardır ama sizin standart olanı yaptıgınızı düşünüyorum haraketi kaslarınızı hissederek dogru biçimde yapmaya çalışın

    0|0
    0|0
  • Popunun sertleşmesi lazım

    0|0
    0|0
  • Squat bacak antremanidir popo antremani degil

    0|0
    0|0
  • Totondaki kaslar yumuşaktır gülüm yavaş yavaş..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Yanlış yapıyorsun demek ki

    0|0
    0|0
  • Aynı durum bende de var

    0|0
    0|0
  • ne bu squat ya. sitede her gün 3 4 kez bu soruyu görüyorum

    0|0
    0|0
    • Bacakları sıkılaştırıyo be popoyu yaygın değilde toplu gösteriyo kısacası yayvan bir aşure kazanı degilde 😄 fit görünüm sağlıyor

  • Squat bir çeşit değil ki çok cçeşitli. Ona görede kas calisir

    0|0
    0|0
  • Squat kalca genisletirmi daraltirmi?

    0|0
    0|0
    • Kalça ve popoyu toparlıyo diye biliyorum netten baya baktım geniş kalcalı ve popolu olanların toplanmış ve dik bir popoya sahipler

Yükleniyor...