Sevgilinizin ilk elini tuttuğunuz zaman hangi duyguları yaşadınız?

aşkın baharını yaşarsın yüreğinde ilk zamanlar bir çekingenlik yaşarsın elini tutmak ya da tutmamak yanında olduğunu bilirsin elini uzatsan dokunucak gibisin ama bir türlü o cesareti kendinde bulamazsın aşk ile bakışırsın gözlerinin derinliğinde o casareti ararsın ve usulca sokulursun bir tebessüm belirir yüzünde sevgi dolu bakışlardan sonra bütün cesaretini toplar ve ellerini tutarsın sonra yine bir utangaçlık bütün benliğini kaplar elini boşluğa salıverirsin cesaretin kırılır yine gözlerinde o cesareti ararsın yine elini tutarsın sımsıkı sonsuza kadar ayrılmayacak gibi eller kenetlenir sanki kelepçe vurulmuş gibi kalbinin atışlarını duyar gibi mutluluğun patikasında iki aşık yürür gibi sımsıkı tutarsın ellerini sonsuza kadar ayrılmayacak gibi hiç bitmesin istersin hiç gitmesin istersin zaman dursun istersin...

  • Kalbim durcak gibi oldu...
    A seç
  • Gözlerinde cesareti aradım durdum...
    B seç
  • Kalbinin sesini duyar gibiydim...
    C seç
  • Zaman durdu...
    D seç
  • Anlatılmaz yaşanır...
    E seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
3823

En İyi Kız Görüşü

  • çok harika bir duyguydu düşünürken bile heyecanlandım (:

    0|1
    0|1

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 37

  • Bu tarz sözleri romantik saçmalıklar olarak adlandırıyorum :) Ben hiç utanmam, çekinmem.Erkeğimin de benim gibi çekinmemesi gerekir.Şu an sevgilim yok ama eski sevgilimin elini ilk tuttuğumda bir enerji akışı oldu sanki, aramızdaki elektrik çok belli ediyordu kendini yani :) Keşke ilk elini tutacağıma sarılsaydım, belki daha fazla enerji hissederdim.

    0|0
    0|0
  • o anı anlatmam sana

    elleri elimde gözleri gözümde bakmaya kokruyodum öyle derin bakıyoduki

    hala aklıma geldikçe içime ateş düşüyo gibi oluyorum

    3|0
    0|1
  • kalbim durcak gıbıydı, bır guven bır heyecan hayallaer:) yanı esımle sevgılıyken boyleydı bırazcıkta korkular var dı tabı

    1|0
    0|1
  • Elim saçımdaydı ve şu elini saçından çek artık diye kızmıştı. :D

    sonra da elimi tutmuştu, 31 aralıktı haliyle buz gibiydi hava. zaten zayıf bir şeydi elleri de soğuktu. benim ellerim de buz tutmaya başladı. bu ne yaa buz gibisin demiştim.

    Türk insanının aval aval bakışları vardı bir de. Bi süre konuşamadım, dahasında alıştım *-*

    0|0
    0|0
  • elim terli mi geliyo ona ya rahatsızlık veriyosam falan gibi tabi heycanlı oluyosun yüzüne bakmaya çekiniyosun

    2|0
    0|1
  • anlatılmaz yaşanır

    1|0
    0|0
  • öyle bir ask yasıyamadık vay be

    0|0
    0|0
  • Heyecan sevinc mutluluk hepsi bir arada. Elini tuttuktan sonra birde gözlerinin içine bakması kadar seni mutlu eden birşey olamazdı. Smdi sadece anı olarak kaldı. Dertlendim:(

    0|0
    0|0
  • ne işim var benim burda dedim

    3|0
    0|1
  • Zaman durdu resmen..

    0|0
    0|0
  • Titredim :)

    2|1
    0|2
  • Anlatılmaz yaşanır

    0|0
    0|0
  • Ilk kez sevdigim elimi tutunca kendimi bulutlarin uzerin de hissettim. O an onun gozlerine bakip salak salak siritmistim. Vayy bee ne günlerdi her konuştuğumuz da domates gibi kizarirdim gerçi haalaa oyleyim :)

    0|0
    0|0
  • şu anlattıklarını yasayan var mı acaba ya okurken kıskandım :D ilk buluşmamızdı , karsıdan karsıya geçiyorduk birden pat diye elımı tuttu cektı , hızlı yürü dedi :D

    0|0
    0|0
  • Fazla tutmasa bari de elim terlemesin diye düşünmüştüm

    1|0
    0|0
  • Tutmadım...

    sevgilim yoooook

    olmadııııı

    eşimi bekliyorummmmmm

    o da nasıl olur bilemiycem..

    0|1
    0|1
  • hatırlamıyorum =/

    0|0
    0|1
  • ilk elimi tutmamıştı. E: Anlatılmaz yaşanır...

    1|1
    0|1
  • Pek bir şey hissetmedim çünkü yabancıydı henüz bana ama zaman geçtikçe her elini tuttuğumda zaman duruyor sanki.

    0|0
    0|1
  • Kalbim durcak gibi oldu...

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    17

Erkekler Ne Diyor 23

  • bu tarz işte aşık olunca zaten cesaret edemiyorsun çoık geç geliyor o güven felaket heyecanlanıyordum garip olan aşk ı tatmamış birisiydi anlamıyordu benim çekingenliğimi ve bu çekingenlik zararıma oldu ama yapcak bişey yok aşık olunca konuşamıyorsun bile bir bilseler

    1|0
    0|0
  • C: Kalbinin sesini duyar gibi oldum, bilekte nabzı atıyor tabi normal..

    Şakası bir yana, çok çok uzun zaman önce böyle masum şeylerden etkilenmişim en son.. Sorun beni uzaklara götürdü.

    0|0
    0|0
  • Olayın üzerinden çok zaman geçti. Ve sonrasın da hiç kimse içimi bu denli titretmedi/titretemedi.

    1|0
    0|0
  • buluşmamızın ilk 1 saatinde elini tuttum :)

    çok güzeldi

    2|0
    0|1
  • yok yav hakkatten odunum ben lap diye tutarım düşünmem cekinmem

    1|0
    0|1
  • Ereksiyon..

    2|1
    2|1
  • Zaman durdu..****

    0|0
    0|0
  • konu,eski güzel duygulara geri götürdü,oturdugum yerde salak salak gülümsüyorum :) şimdiki aşklar saman alevi gibi,eskiler gibi değil.

    0|0
    0|0
  • ne diyeyim bilmiyorum

    1|0
    0|0
  • bugün elimi tuttu yarın başka bir yerimi tutmasından korktum ve bu durumu arkadaşlarıma anlattım ve bana o kızdan hemen uzak durmam gerektiğini söylediler ve bende öyle yaptım...

    0|0
    2|0
  • hangi sevgilimin

    0|0
    0|1
  • tutamadım ki daha :/

    1|0
    0|1
  • bana çekermisin o elini ben alışık değilim dediğinden beri tutmadım.Yani bir boook olmadı :S

    0|0
    1|0
  • bi el tutmak adına mı bunlar ? elini tutmuyorum diye söyleniyordu tuttum hepsi bu.. öküz müyüm neyim

    0|0
    1|0
  • Güzel Birşey Olsa Gerek Sevgilim Olsun da Hangi Duyguyu Yaşadıgımın bir önemi yok :D

    1|0
    0|0
  • zaman durur

    0|0
    0|0
  • çok karışıktım :)

    0|0
    0|0
  • Kalbim durcak gibi oldu...

    0|0
    0|0
  • boşalmıştım

    wc ye zor yetiştim hahh

    0|0
    0|0
  • çingene ne yaptıysa hatırlamıyorum bile. Mala bağlamak.

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    3
Yükleniyor...