Erkekler-bayanlar sorum size?

Herkese merhaba;

Arkadaşımla konuşuyorduk.Muhabbet yine sevgili,evlilik mevzularına geldi.ben de bir durumdan muzdarip olduğum için(kimseye anlatamıyorum) arkadaşımla bunu konuşma ihtiyacı hissettim.İçimde tutmak istemedim söyledim.Çocuğun bir tanesi derste sürekli bana bkaıyor.Sadece bunu söyledim.O daa (arkadaşım) 'aaa dedi bundan sonra gözüm hep senni üzerinde olacak' dedi.Kim dedi ben de söyledim.Ben çocuktan hoşlanmıyorum.Hatta itici bile geliyor.Sürekli bakıp durmasından rahatsız oluyorum artık.Geen gün de peşimden geldi.Takip eder peşimi bırakmaz diye korkuyorum.Sırf ondan uzaktao lmak için yerimi değiştiriyorum.Bu sefer de öbür bakanların bakışlarını fark ediyorum.Yani 10 göz dersi dinliyoruz.Bütün konsantrasyonum gidiyor derste çünkü çok bakıyo bazıları hem de kafayı çevirip çevirip.Ben birisne bir gün olsun bakmadım.Yapımda yok bakamıyorum,bakamam.Herhalde böyle bakmalarının nedeni farketmemi istemeleri.Ben artık bu bakışlardan rahatsız oluyorum ne yapmalıyım?


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • açık açık söyle "ne bakıyosun lan" diye..yoksa kurtulamassın..sana bakınca dikkatin dağılır sende ona bakarsın moda girer iyice..

    0|0
    0|0
    • biraz çirkef olayım.Yapımda da yok.Ben kimseye kızamıyorum.Sinirlenemiyorum.

    • yakında başka şeyler de yapmaya kalkışırlarsa gene yapımda yok dersin herhalde. git söyle ne bakıyosun diye yoksa alışman gerekir. alışacaksın cevap vermeye.

    • yok canım o zaman son gücümle kendimi korurum tabi ki.Zaten tleefonla konuşmak için boş sınıfa geçmiştim peşimden geldi:)Tenha yerlerde dolanmayayım artık.:(

Erkekler Ne Diyor 9

  • derste neye bakıyorsun lan sen de. işi biter. bak gör .aşşakların kocaman olur yaklaşamaz bile

    0|0
    0|0
    • oooowww.Biraz daha ileri giderse bu deidğin olacak gibi.

    • ilerisimi var derse taciz etmesini bekliyon bir dön bak, bir daha bak sonrada ne bakıyosun lan de yoksa ileri gider.

  • o bakanlar hiç etrafında yokmuş gibi davran eğer kazayla göz göze gelirseniz yandın :D

    0|0
    0|0
    • geldim glemek durumunda kaldım yanlışlıkla:(

  • Yaklaşık 20 gün banyo yapma sadece saçlarını yıka ama diğer arkadaşlarını da kaybetme olasılığın var. Bol sarımsak falan yiyip o çocuklarla da konuşabilirsin bu daha ayrım yapabileceğin bir yol :D

    0|0
    0|0
  • hiç yokmuş gibi davran. onun sana baktığına bakma. öyle biri yokmuş gibi davran. ve mümkünse çaktırmadan ama onunda anlıyacağı bir ortamda onunla ilgilenmiyeceğini sınıfta anlatmaya çalış. karışık oldu ama anladın sanırım:))

    0|0
    0|0
    • konuşmam adam gelip senden hoşlandım demedi ki kendi kendine gelin güvey mi oluyorsun derse öyle kalırım ortada.ben haksız konuma düşerim

    • sende direk ona konuşma zaten. peşinden gelenleri bakanaları iğrendiğini anlatmaya çalış başakalarına ama birileride duysun mümkünse.

  • Bence sınıfta bir çıkış yap. Ne bakıyorsunuz diye. Bi daha kimse bakmaz :)

    0|0
    0|0
    • olabilir.Eğer biraz daha ileri giderlerse;ama bunlar korkak hiçbirinin yanıma gelip konuşmaya çalıştığı bile yok anca bakıyorlar.Niye acaba?İnsan beğendiği bir kişi olsa gidip konuşmaya çalışmaz mı?

    • Hepsini Göster
    • burası okul değil dersane.Az kaldı yıl değil ay.

    • tamam o zaman bitti gitti :)))

  • yaş kaç ona göre tavsiye vereyim

    0|0
    0|0
    • 22

    • Hepsini Göster
    • güzel olmak zor ne yaparsın

    • bilmiyorum güzel miyim?Ben kendimi güzel bulmuyorum.

  • üzüm üzüme baka baka kararırmış...

    0|0
    0|0
  • kız fırça at ne bakıp bakıp duruyorsunuz de?

    0|0
    0|0
  • işin zor :) kız olmak zor heee ...

    0|0
    0|0
    • vallaha zor.Açık saçık giyinen,süslü,havalı birk ız da değilim.neyime bakıyolar anlamıyorum.

    • Hepsini Göster
    • şimdi bu benim yorumum değil.Arkadşla konuşuyoduk işte bu bakanlardan birini söylediğimde.Ben nasıl görünüyorum dışarıdan diye sordum.Her insanın bir eksiği olabilir benim görmediğim,bilmediğim,hissetmediğim.Bana dedi ki:Güleryüzlüsün ama aynı zmanda böyle ağırsın.Yani sınıfa geldiğin ilk gün seni kimse unutmamıştır.Ben buradayım' diyorsun dedi.Ben hiçbir ekleme yapmadım arkadaş aynen bunu söyledi.Acaba süslü bırk kızo lsaydım nasıl olurdu o zaman daha mı çok bakanım olurdu?

    • daha cok daha az bilemicem ama yine ilgi odagı olcagın kesin ... ben olsam cok suslu kıza ya da kendini artiz sananlara bakmam mesela ... agırbaslı kız aynen guler yuzlude olcak tabi ...bunlar + dır bana gore .. bir kızda ..

Kızlar Ne Diyor 1

  • ciddi dur sert davran .

    0|0
    0|0
    • öyle yapıyorum zaten ama yapım öyle değil insanlara karşı da öyle davrnamak istemiyorum.

    • o zaman sonuclarina da katlanacaksin yapacak bi' sey yok :) ne kadar umursadigini gosterirsen o kadar cok ugrasirlar dikkat et.

Yükleniyor...