Erkeklerden çok korkmaya başladım...

biraz piskopatlık var ya erkeklerde . ben öylesine çıkıyorum seviyorum tamam ama ayrılınca bitiyo.bunlar unutamıyo ya bir kin ya bişi. internetten bikaç sene önce öylsne konştuğm biri kaç yıl önce silmeme rağmen mesaj atmş bulunduğm şehre taşndığını sylüyo:S beni arıyomuş korkuyorum arkadşlar:SS:S psikopat olabilr mi?


0|0
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • 1- Numaranı değiştir ya da telefonuna engelleme programı bul yükle

    2- Sosyal medyada neredeyim tarzı yer göstericileri kaldır, adres okul vs gostermeya da dondur.

    3-O tarihte kullandığın iletişim araçlarını msn vs öldür başka aç

    4-Senin numaranı nasıl aldıgını veya buldugunu düsün

    5-Elinde koz ya da baskı aracı olacak malzeme ( yazı goruntu resim vs) olup olmayacağını dusun

    6-Asla cevap atma, mailde bloke et.

    7-Google da kendi adını soyadını yaz arattır. Nerede çıkıyorsa o sitede önlemini al kaybol.

    8-Tehdit ya da baskı ifadeleri olan mesajları silme

    9-Bunun yeri yurdu belli ise, savcılıga git ve dilekçe ver. Savcı onu aldırtır ve krşısına diker, bundan hapis sen şikayetçi olmazsan çıkmaz ama , aklı başına gelir. Gelmezse içerden çıkamaz, uzaklaştırma kararı al

    10- Isıracak köpek havlamaz, bu öküz iletişimi korkutmak olarak biliyor. KORKMA DÜŞÜN

    11-Senden para gibi menfaat isterse, bunun kanıtını sakla ve polisle işbirliği yaparak az miktarda para gönder , ekranda alta uyarı yazısı konacağından parayı alırken yakalanır. Bunun cezası inanılmaz ağırdır.

    3|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 8

  • yoo yeni şehir de yeni arkadaş yeni ortam arıyor..

    anaa o karı burdaydı bir yoklayom belki iş çıkar diye düşünmüştür. :)

    1|0
    0|0
  • nası biri denk gelmiş sana :) ama korkma ne olabilir ki kaç kişi yaşıyo bir şehirde? şahsen ben ayrılınca konuşsam da arkadaş olarak konuşurum, olmamışsa bir sebebi vardır :)

    0|0
    0|0
    • aşık sanırım hala çok da yakışıklı biri gitsn başkasyla uğraşsn ya imdat:S

    • Hepsini Göster
    • bilmiyorum çnkü ayrılırken o seviyodu hala öylesine bıraktım ben :D

    • öylesine bıraktıysan az değilsin sen de :D yine de o durumda hiç bakmaması lazım teknik olarak, yerini söyle indiriyim gibi bir duruma girebilirim :D

  • Öylesine çıkıyormuş. Umarım o piskopatlar bulur seni.

    1|1
    0|0
  • öylesine niye çıkıyorsun sevmiyorsan allah allah kimsenin ahını alma. böyle giderse piskopatlara da denk gelirsin tabi.

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey olmaz korkma.

    0|0
    0|0
  • Seven erkekten korkulur herşeyi yapabilir

    1|0
    0|0
  • olabilir! ne manyaklar var adamı dograyıp poşetleyip ayrı ayrı yere gömüyolar!

    0|0
    0|0
  • bikaç sene önce öylsne konştuğm biri kaç yıl önce silmeme rağmen

    bişey olmaz polis var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • yorumlara baktım da erkekler öylesine cıksa bir şey olmaz ama kızlar öylesine çıkıyordum deyince hemen tepkiler ... aman dikkatli ol var böyle psikopatlar adres falan verme arkadaslarını tanıyorsa da sıkı sıkı tembihle

    0|0
    0|0
  • Psi-kopat.

    0|0
    0|0
  • Öylesine çıkıp nasıl seviyosun anlamadım? nasıl bir kalp varmış sende

    1|0
    0|0
    • insan olarak seversin aşk değil

    • Hepsini Göster
    • canım sıkılıyodu boşluktaydım o ara arkadaş olsan o kadar ilgilenmez ki kimse

    • hiç mi arkadaşın yok?

  • hiç bir şekilde adresverme pskopat blki olblr

    0|0
    0|0
    • Rahat ol arayan bulur

    • verirmiyim yaa:SSS resim falan koymayn kızlar şaka kaka oluyo. bn vakit geçsin diye konuşmuştum onla sadece

  • eee her önüne gelenle çıkmamak lazımmış demek ki..

    1|1
    0|0
Yükleniyor...