Gs maçı nolur sizce?

allah bilir kaç kişi sormuştur benden önce ama gıcıklığına bende soruyom:)bence 2 1 biter


0|0
4|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Bjkli olarak ya 2-1ya da 1-0 gs diyorum. Fatih hoscaya güveniyoruz. Sneijderi oynatmamasi dogru bir karar. Golü Burak veya Drogba atar diye tahmin ediyorum.

    0|2
    0|0
    • herkes senin gibi düşünse kardesim sonucta türkiyemizi temsil ediyo. fenerin macı oldugu gün fenerli gs macı oldugu gün cimbomlu bjk macı oldugu gün kartalız biz

    • Fenerin ceyrek finale geldigi sene bütün maclarini izledim tipki bir fenerli gibi sevindim gol atinca. Sonucta türk takimi kardesim.

Kızlar Ne Diyor 4

  • olumsuz birşey yazmak bir yana zerre olumsuz düşünmemeye çalışıyorum ki iyi düşünürsem inş iyi olacak alacazzz...

    0|0
    0|0
  • maçı alırız umarım

    0|0
    0|0
  • Yeneceğiz. Belki son 20 dakikada bir gol ve 1-0 bizim.

    0|0
    0|0
  • ilk golu atarsak maç bizim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • realle aynı olacak. biz de evimiz de 1-1 kaldık. deplasmanda da 2-1 yeneriz. ne de olsa finali realle oynucaz...

    0|0
    0|0
    • finale çıkmamız zor kardes ya bence

    • hiçbir takım için kolay değil finale çıkmak... biz inandık! çıkamasak da canları saolsun, seneye çıkarız... link

  • kaç kaç biteceğini bilmiyorum ama çok çekişmeli bir maç olacağı kesin.

    0|0
    0|0
  • tamam galatasaray dünyanın en ballı takımı eyvallah da bir dezavantajı var gibi gözüküyo şimdi bunlar alıştı patates tarlasına birden karşılarında öyle halı gibi bir zemin görünce afallayabilirler.

    0|0
    0|0
  • Farfan işi bitirir malesef dostum.acı gerçek

    0|0
    0|0
    • bi farfan var onuda tutsunlar bir zahmet kardes ya

    • Hepsini Göster
    • Farfar sanki messi ronaldo boş konusuyosun nerden bilion atacağını

    • İzlersin gorurusun Farfan kim.Psv-den bu yana takip ederim.dehset bir yetenek.ayrıca Bastos unutma.Snejderden daha iyi ikiside

  • 4-0 Schalke04 alır

    0|0
    1|0
  • 1-0 olsun bizim olsun gol gecikirse eğer panik yapmamak lazım.

    0|0
    0|0
    • bence ilk 20 dk da yarım saatte falan hızlı baslayıp golü buluruz..önemli olan 1 1 olmadan 2 0 yapabilmemiz

    • Hepsini Göster
    • evet ama 3 0 da imkansız gbi bişey..1 0 olsa gol yiyecez diye heyecandan ölür millet o yüzden 2 0 ı hemen yapalım diyom

    • Olur mu olur ama diyorum ya gol gelmiyor diye panik yapmaya gerek yok bence.

  • çok karışık bu maç

    0|0
    0|0
  • schalke alır turu ümitlenmeyin gençler

    0|0
    1|0
  • 3 4 gol olur gibi geliyor bana

    0|0
    0|0
  • Gs tur atlar ama sonuç bilemem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...