Bir kız olarak protein tozu almak?

1.68 boyunda 55 kiloyum cok ince olmak istemiyorum fitness calısmadan once protein tozu alsam cok şişirirmi?


0|1
1|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Protein tozu, doğal besinlerde olan proteinin toz haline gelmiş hali. Bir numara yok yani protein tozunda. Sen protein tozu almak yerine, güzel beslenmeye çalış.

    1|1
    0|0
    • Yani şöyle diyim karın kasları ve hafif adonis istiyorum ama ne kadar calisirsam calisiyim testeron hormonu olmadigindan destek besin almadan olmaz diyolar

    • Hepsini Göster
    • Hergun antremana gidiyorum zaten, cok tesekkur ederim sagol 😊

    • Her gün antreman yapman iyi. Beslenmene de dikkat edersen yakında istediğin vücudu yaparsın...
      Rica ederim. :)

Erkekler Ne Diyor 13

  • bence kullanma, kullananlar çok olsa da sağlıksız olduğu söyleniyor.

    0|0
    0|0
  • Adonis kadında sıskalıktan olur. Kadın yağ oranı alt sınırı erkeğe oranla daha yüksektir. Adonis istiyorsan 38 kilo kalman lazım. Ayrıca adonis penis kasına kadar gider yani. O kası 0'dan almadık zaten kol kası gibi günlük hayatta kullanıyoruz. Sizde daha hacimsiz. O yüzden pek olmaz...

    0|0
    0|0
  • Protein gazı al sen :D

    0|0
    0|0
  • Protein tozu çok kafada büyütülmemesi gereken bir şey. Beslenmene dikkat edersen gerekli olacağını sanmıyorum. Fakat bayanlarda testosteron hormonu daha yavaş olduğu için kas büyümelerinde sıkıntı yaşarlar. Çok ihtiyaç duyuyorum beslenemiyorum diyorsan alabilirsin, sıkıntısı yok. Hergün antreman yapmak iyi değil bu arada bu konuda katılmıyorum. Haftada 4 gün senin için ideal olacaktır. Unutma, vücut dinlendikçe gelişir ve büyür. Kolay gelsin.

    0|0
    0|0
  • yeterli protein alamıyorsan dene yardımcı besin zararlı bir durumu yok kasların ihtiyacı olan proteini sağlıyo toz oldugu için kana karışması kolay o yüzden tercih ediliyor

    0|0
    0|0
  • napacaksın o tozu

    0|0
    0|0
  • Valla eig seçmeseydin anlatıcaktım ufkum kaçtı sjsjsjjsjsjsjsjs

    0|0
    0|0
  • protein tozuna ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum düzenli beslenmeyle halledersin

    0|0
    0|0
  • Protein tozu kullanarak testeron elde edemezssin bu hormonu elde etmen icin steroid igne yaptrman lazm oda pek önerilmyor açkcası

    0|0
    0|0
  • Şişmek istiyosan yemek yemeyi neden düşünmüyosunn

    0|0
    0|0
  • çok şişersin alma domuz gibi yapar.

    0|0
    0|0
  • bence alma ayrıca gayet iyisin

    0|0
    0|0
  • Al şişirsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • hayır sisirmez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...